بموقع توجه نکردن به پیغام گرسنگی ایا باعث پرخوری وکمتر توجه کردن به پیغام سیری میشود

0
0

با سلام به دوستان عزیز
من این سوال برام پیش اومده که اگه بموقع به پیغام گرسنگی ام توجه نکنم موقع صرف غذا کنترل کمتری در غذا خوردنم به وجود میاد و پیغام سیری را کمتر حس میکنم واکر با دریافت اولین پیغام گرسنگی چیزی بخورم تا بتوانم با همسرم وعده های غذایی را مصرف کنم دیگر سر میز غذا اشتهایی برای خوردن ندارم وحس میکنم دارم اشغال وارد بدنم میکنم چون همسر من برای صرف نهار و شام خیلی دیر به منزل می اید لطفا مرا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم….تشکر فراوان

  • hoseinizad_m@yahoo.com
    با سلام و عرض ادب مریم هستم در خصوص این سوال، من هم تقریبا همین شرایط رو دارم… اما با توجه به آموزه های دوره و تاکید بر درک حس سیری و گرسنگی، من تصمیم گرفتم که به خوردن غذا توجه نکنم و غذا خوردنم رو فقط منوط به حس گرسنگیم انجام بدم… از طرفی یاد گرفتم که افراد متناسب وعده های منظم و مرتبی دارند، به همین خاطر حفظ این الگوها برام خیلی مهم هستش و در زمان مناسب وعده غذایی رو میل می کنم؛ آرام و کاملا بدون تنش… اما وقتی همسرم هم خارج از این تایم می خواد غذا بخوره ، چون در کنار ایشون بودن رو هم دوست دارم و ایشون هم تنهایی غذا نمی خورند، سعی می کنم که بیشتر کنارش حضور داشته باشم و طوری که ایشون متوجه نشه با غذا بازی می کنم و این تایم رو با هم می گذرونیم.
0
0

سلام دوست عزیز
به نظر من اگه دوست دارین با همسرتون غذا میل کنید میتونید با یک میان وعده سبک گرسنگی خودتون رو مهار کنید تا به موقع با همسرتون غذا بخورید در خصوص دریافت پیام سیری میخام بگم که دیگه ما آمدزش دیدیم و میدونیم نیاز بدنمون به مواد غذایی چقدره من خودم وقتی میخام برنج بکشم در حد شش هفت قاشق میکشم با خودم میگم اگه خواستم دوباره میکشم ولی اغلب اوقات با همین مقدار سیر میشم بدون اینکه بر پیام سیری تمرکز کرده باشم به نظر من مقدار غذایی که میکشیم ذهن ما جواب میده و عادت میکنه این یعنی دریافت میام سیری

-1
0

منم یه باور غلط داشتم این بوده که تا از خواب بیدارمیشدم باید صبونه می خوردم ولی بر اثر یه اتفاق من این عادتو ترک کردم همه ی اینا رو ما خودمو به ذهنمون تلقین میکنیم مثلا اگه سفر می رفتیم مثل یه بچه باید صبونه رو زود می خوردم ولی تو مدت ۱۰ یا ۱۲ روز عادتهای من تغییر کرد بخاطر یه مشکل من نتونستم چن روز صبونه بخورم وهمین شد که این باور که من نمی تونم من گرسنم میشه من آخه شامم نخوردم واین حرفا باید زود صبونه بخورم ولی بعداز این ماجرا حالا ممکنه ۶ پا شم ولی صبونه ۷ بخورم یا حتی ۸ بعضی وقتا پیش میاد که حتی ۹ صبح بعد از پیاده روی بخورم پس ما میتونیم هر کاری رو یاد بگیریم ما خیلی توانمند هستیم

0
0

بنظرم اگه براتون مهمه که تو تایمی که همسرتون غذا میخوره همراهیش کنید ،به تایمهای دیگه که گرسنتون میشه توجه نکنید و هی بهش وعده بعد رو بدین من خودم همین کارو میکنم و با خودم میگم تا ناهار چیزی نمونده و اونموقع غذا میخورم

0
0

سلام عزیزان جمیله هستم
بنظر من اگه پیغام گرسنگی رو ادم حس کنه و تو دوره شرکت کرده باشه یعنی اموزش های خوب استاد عزیز رو گوش کرده باشه میتونه با خوردن یک میوه و حتی شاید یک مغز کوچیک هم خودش رو سیرکنه چون این دوره ذهنیه
من خودم اینو چند بار امتحان کردم و وقتی گرسنم بوده با حرف زدن با ذهنم و نجواهای درونی حتی با یک کشمش گرسنگیم رو برطرف کردم
متاسفانه ما فقط از روی عادت میخوریم فقط ازروی هوس میخوریم فقط چون دیگران میخورند منم باید بخورم میخوریم فقط چون وعده ی ناهار یا شام شده یا عصر شده عصرونه باید بخورم میخوریم
اگه جوری اموزش می دیدیم که برای گرسنگی فقط غذا بخوریم اینقدرعادت اشتباه نداشتیم و اینقدر چاقی بوجود نمی اومد
موفق باشید☺️

0
0

سلام دوست خوبم درموردسوال شما
شماچون به ذهنتون قبولوندین که بایدسرتایمی که ناهاریاشام بخوری وخوردی ویااینکه وقتی همسرتون ناهاریاشام میخورندشماهم بایدهمراهیش کنیدپس بهترباذهنی آگاه وصحبت کردن باذهن
بتونیدتایم غذاییتون روباهمسرتون هماهنگ کنید وزمانی که ضعف دارید
یه میوه بخوریدوذهنتون روازخوردن غذادورکنید تاعادت به این روش کنید
وبعدازچندوقت براتون عادی میشه ووقتی همسرتون بیادمیتونیدبدون ترس وبالذت باهاش غذابخورید چون من خودم هم یه مدت سرساعتی
که گرسنم میشدغذامیخوردم وبرام شده بودیه عادت واگرتنهام بودم
میخوردم وبه هیچ کس فکرنمیکردم اماحالا باآموزشهای استاد
ذهنم قبول کرده که همراه خانواده غذارومیل کنم ولذت ببرم
واصلا احساس ضعف وگرسنگی نمیکنم

0
0

سلام دوست عزیز
اینکه اگر شما به پیام گرسنگیتون اهمیت ندید باعث میشه زمان غذاخوردن کنترل نداشته باشید کاملا یه باور اشتباهه که از قبل توذهنتون هست و باید تغییرش بدید ،میزان گرسنگی و نیاز بدن شما مشخصه و با طولانی شدن مدت گرسنگی این نیاز تغییر زیادی نمی کنه و پیام سیری همچنان به موقع صادر میشه اما این ذهن و باور علط ماست که باعث میشه به این پیام بی تفاوت باشیم چون فکر می کنیم داریم دیرتر از هرروز غذا میخوریم پس گرسنه تریم
اینکه باید سر ساعت خاصی حتما غذا بخوریم یه عادت اشتباهه که ما داریم
وقتی شما احساس گرسنگی می کنید میتونید یه لیوان آب بنوشید ،یا با چیزی و کاری خودتون رو سرگرم کنید ممکنه کاملا این حس از بین بره چون گاها این حس گرسنگیها وسوسه ناشی از عادتهامونه اما اگر حس درست گرسنگی بود به اندازه نیاز و سیری نوش جان کنید
برای همراهی با همسرتون هم بنظرم بهترین کار اینه هرزمان حس صحیح گرسنگی داشتید به اندازه نیازتون میل کنید و بعد اومدن همسرتون اگر سیر بودید و نیاز به عذا نداشتید در کنار همسرتون بنشینید صحبت کنید و با لبخندتون و حضورتون و حرفهای دلنشین همراهیشون کنید ♡ تازه اینجوری برای ایشون دلپذیرتر هم میشه??

0
0

البته ببخشید من یادم رفت بگم دیرتر خوردم باعث بیشتر خوردنم نمیشه و باعث نمیشه که بیشتر از حد لازم صبونه بخورم

نمایش 7 نتیجه
پاسخ شما
ارسال پست توسط میهمان یا
نام*
ایمیل*