0

چاقی یک روش زندگی است

laghri
اندازه متن

همه افرادی که اضافه وزن دارند، چاق شدن را یاد گرفته اند و تنها تفاوت آنها با افرادی که در تمام عمر متناسب هستند، همین آموخته هاست. افراد متناسب اطلاعی از چاقی ندارند.

چاق شدن مثل آموختن زبان فارسی در کودکی است، ما برای یادگیری زبان شیرین فارسی سختی نکشیدیم، خیلی راحت در طی مراحل تکامل خود، صحبت کردن به زبان فارسی را یاد گرفتیم و الان به راحتی فارسی صحبت می کنیم. اما آیا یادگیری زبان دیگری به همین راحتی امکان پذیر است؟ مسلماً به این راحتی نیست و باید از طریق آموزش، تکرار و تمرین به صحبت کردن به زبان دیگری مسلط شویم.

شما برای یادگیری زبان فارسی والدین خود را سرزنش نمی کنید

پس برای چاقی هم نمی توانید والدین یا اطرافیان و یا هر فرد دیگری را مقصر آموزش چاق شدن به خود بدانید.

همانطور که برای یادگیری زبان دلخواه خود اقدام به یادگیری می کنید، اکنون می توانید برای یادگیری چگونه لاغرشدن و از آن مهمتر چگونه لاغر ماندن اقدام کنید.

به شما توصیه می کنم به جای غصه خوردن و غمگین بودن بخاطر شرایطی که دارید همت کنید و زبان لاغری را بیاموزید و خود را از چاقی و مشکلات مربوط به آن رها کنید و برای باقی عمر، جسمی جدید برای خود بسازید و از بی نهایت مزایای لاغرشدن برخوردار شوید.

هر آموزشی که شما در زندگی یادگرفته اید از طریق ذخیره اطلاعات در مغز شما صورت گرفته است مانند: خواندن و نوشتن، رانندگی، آشپزی و بی نهایت مهارت دیگر.

پس منطقی است که یادگیری لاغرشدن نیز باید از این طریق انجام شود و اگر شما به خوبی آموزش های این دوره شگفت انگیز را بیاموزید و به کار بگیرید مطمئن باشید نه تنها لاغر می شوید بلکه تا ابد لاغر خواهید ماند مگر اینکه خودتان مجددا تصمیم بگیرید دوباره چاق شوید.

همه انسان ها در زندگی روزمره به طور مداوم در حال عمل کردن به آموخته های خود هستند.

بعنوان مثال شما رانندگی کردن را یک بار آموزش دیده اید و سال هاست رانندگی می کنید و نیاز ندارید مجددا تحت تعلیم رانندگی قرار بگیرید.

عدم نیاز شما به آموزش مجدد این است که در روز یا هفته چندین بار رانندگی می کنید و این تکرار و استفاده از آموزش هایی که یاد گرفته اید سبب تثبیت و عدم فراموشی آنها می شود.

وقتی لاغر شدن از طریق آموزش ذهن را یاد بگیرید و هر روز از آن برای تغییر شرایط افکار و نگرش خود استفاده کنید مانند رانندگی کردن یا هر مهارت دیگری محال است آن را فراموش کنید.

در این صورت لاغری به اطلاعاتی دائمی در مغز شما تبدیل خواهد شد و شما به راحتی می توانید سال ها متناسب باقی بمانید.

این استدلال بدون بازگشت بودن لاغر شدن با قدرت ذهن است .

مسلماً افرادی که سعی در یادگیری و استفاده از این آموزش دارند نتیجه عالی از آن کسب می کنند و پرداخت هزینه و تهیه دوره آموزشی به تنهایی تضمین کسب نتیجه عالی برای افراد نخواهد بود.

بنابراین برای لاغر شدن از طریق آموزش های لاغری با ذهن ابتدا باید تصمیم قاطع بگیرید که هر آنچه در این دوره آموزشی گفته می شود را با نهایت اشتیاق و علاقه پذیرفته و اجرا کنید.

کسب نتیجه عالی برای افرادی که شرایط فوق را می پذیرند آسان خواهد بود، چرا که نتیجه من و هزاران نفری که از این آموزش ها استفاده کرده اند مهر تاییدی بر این ادعا است.

برای تماشای نتایج برخی از استفاده کنندگان از دوره های آموزشی به آلبوم شگفتی سازان مراجعه کنید.

برای یادگیری بهتر مباحث لاغری با ذهن جزوه تمرینی در نظر گرفته شده است که به صورت فایل pdf در اختیار شما قرار داده می شود که باید قبل از شروع به استفاده از فایل های آموزشی آن را چاپ کنید.

انجام تمرینات نوشتاری بی نهایت در کسب نتیجه عالی از این دوره تاثیرگذار است.

مدت زمان اجرای دوره آموزشی حدود 12 هفته در نظر گرفته شده است و مدت زمان استفاده از این آموزش ها بستگی به عشق و علاقه شما برای لاغرشدن دارد.

همه ما در طی زندگی روزمره و به طور کاملا ساده و راحت چاق شده ایم و برای چاق شدن هیچ عجله ای نداشته ایم، بنابراین بهترین و اصولی ترین راه لاغر شدن بازگشت از همان مسیری است که برای چاق شد طی کرده ایم.

آموزش های این دوره به گونه ای طراحی شده که به راحتی در زندگی روزمره قابل اجرا خواهد بود و شما از سادگی و تاثیرگذاری این روش شگفت زده خواهید شد که البته امری کاملا طبیعی است چون از چاق شدن بدون تلاش و زحمت، بارها شگفت زده شده اید.

در روش لاغری با ذهن ما از قدرت ذهن خود برای لاغر شدن استفاده می کنیم، همان ذهنی که سالهاست با استفاده از اطلاعات چاق کننده توانسته به راحتی باعث چاقی ما شود. بنابراین فقط لازم است اطلاعات لاغر کننده را در ذهن خود تقویت کنید، به این صورت شما به راحتی لاغر می شوید.

نکته بسار مهم و قابل توجه این است که شما در مدت زمان کوتاهی چاق نشده اید پس انتظار لاغر شدن یک هفته و یک ماهه را نداشته باشید.

البته این نوید را به شما می دهم که سرعت لاغر شدن بسیار سریع تر از چاق شدن است اما به هر حال جسم ما نیاز به زمان کافی برای تغییر و تحول خودش دارد و تصور اینکه هر روز که شما فایل گوش داده و تمرین می کنید مقداری از سایز و وزن شما کاسته می شود تصور اشتباهی است.

شگفتی های این روش بسیار است اما شاید از جذاب ترین های آن این باشد که هیچگونه برنامه رژیمی یا ورزشی ازائه نمی شود.

در این روش شما هرگز نیاز نیست گرسنه بودن را تحمل کنید، حتی نیاز نیست با انجام حرکات ورزشی سریع و سنگین به میزان بیشتری عرق کنید.

هر فردی که اضافه وزن دارد احساس بد رژیم داشتن و ورزش کردن را تجربه کرده است بنابراین لاغر شدن بدون رژیم غذایی و ورزش کردن با استفاده از آموزش های ذهنی برای افراد چاق مانند معجزه می باشد.

معجزه ای که با استفاده از آموزش های لاغری با ذهن برای شما یک امر طبیعی و ساده خواهد شد.

در روش ذهنی از هیچگونه دارو، دمنوش یا کرم های موضعی استفاده نخواهد شد چرا که کم و بیش از این موارد استفاده کرده ایم و از تاثیرات آنها آگاهی کامل داریم.

در این روش برنامه های ورزشی داده نخواهد شد چرا که شما هم مثل من احتمالا برای لاغر شدن باشگاه رفته اید و از نتایج آن اطلاع دارید.

در این روش تنها از تکنیک های یادگیری لاغر شدن استفاده می کنیم و با کمک گرفتن از نیروی ذهن ناخودآگاه برای متناسب شدن اقدام می کنیم، نیرویی که تا به امروز با استادی تمام باعث چاق شدن شما شده است و همه شما عدم توانایی مخالفت با آن را تجربه کرده اید.

به لحظاتی فکر کنید که با غذا روبرو می شوید و در عین حالی که کاملا سیر هستید نمی توانید از خوردن آن خودداری کنید، این نیرویی که شما را ترغیب و حتی وادار به خوردن می کند همان نیروی ذهن ناخودآگاه است که اکثر افراد چاق آن را به عنوان اشتها می شناسند.

در این روش شگفت انگیز شما علاوه بر اینکه خودتان آگاهانه در مسیر لاغر شدن قرار می گیرید، ذهن ناخودآگاه خود را نیز آموزش می دهید که همسو با شما در مسیر لاغر شدنتان گام بردارد. کاری که تا به امروز آن را نمی دانستید و انجامش نداده اید.

دلیل اینکه شما نتوانستده اید از هیچ روشی لاغر شوید این است که هر بار به تنهایی تصمیم گرفته اید که لاغر شوید و ذهن ناخودآگاه خود را در این مسیر همراه خود نداشته اید و به همین علت همیشه در انجام روش های مختلف لاغری با مشکل مواجه شده اید.

فشار عصبی زیادی را متحمل شده اید چون ذهن ناخودآگاه شما در جهت مخالف شما در حرکت بوده است و حرکت جسم و ذهن در دوجهت مخالف باعث بروز مشکلات عصبی و رفتاری می شود و در نهایت سبب شده است که شما روش لاغر شدن را ادامه ندهید و بعد از مدتی اگر مقداری هم کاهش وزن داشته اید مجددا به وزن قبلی خود و یا حتی بالاتر رسیده اید.

در لاغری با روش ذهنی شما به تنهایی شرکت نمی کنید بلکه ذهن ناخودآگاه شما هم همراه شما خواهد بود و همسو با شما در جهت متناسب شدن آموزش خواهد دید، اتفاقی که تا حالا آن را تجربه نکرده اید.

هدف من از ارائه توضیحات کامل درباره این روش شگفت انگیز این است که افراد با آگاهی و اطلاع کامل از مسیری که تصمیم به طی کردن آن دارند قدم در راه بگذارند مسیری که شما را به رویای لاغری خود می رساند.

منتظر خواندن نوشته های شما هستم

همراه همیشگی شما: رضا عطارروشن

با دادن ستاره به این مطلب امتیاز بگیرید.

Rating 4.47 from 57 votes

https://tanasobefekri.net/?p=9793
برچسب ها:
75 نظر توسط کاربران ثبت شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

اندازه متن دیدگاه ها
      آواتار Zizi
      1403/02/03 00:07
      مدت عضویت: 70 روز
      امتیاز کاربر: 9155 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 193 کلمه

      سلام و شب خوش 

      بعلت بعضی گرفتاری های زندگی تایم های شخصی ام بهم ریخته. ولی همچنان متعهدانه دارم ادامه میدم. یک دفتر تهیه کردم و ازش کمک میگیرم تا دفعات گوش دادن فایلهامو درش یادداشت کنم که فراموش نکنم. البته فراموش نمی کنم اما دوست دارم نظم داشته باشه.

      اینبار که تصمیم به تناسب اندام دارم دیگه تنهایی این کار رو نمی کنم بلکه اینار ناخودآگاهم هم همراه هست و ما با هم در یک مسیر گام برداشتیم. گاهی اوقات یادمان می رود با هم هستیم اما اینقدر می رویم تا یادبگیریم دست در دست هم از زندگی لذت ببریم. 

      مطالب زیر برام جالب بود

      ۱. ما زبان فارسی رو با رنج یادنگرفتیم همین طور زبان چاقی رو . ولی برای یادگیری یک زبان دیگر باید استمرار داشته باشیم و تکرار کنیم. البته در حقیقت بخواهیم فکر کنیم زبان فارسی رو هم با تکرار یادگرفتیم. یادگیری هرچیزی با تلاش و پشتکار میسر می شود ان شاءالله. 

      ۲. در این مسیر چون ناخودآگاهمان هم با ما هم مسیر هست دیگر تنها نیستیم . عصبی نمی شویم و در دو جهت مخالف گام بر نمی داریم

      ۳. سرعت متناسب شدن بیشتر از سرعت چاقی هست 

      با آرزوی سلامتی و شادی 🌸

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار maryam1398rahimi
      1402/11/14 06:29
      مدت عضویت: 1519 روز
      امتیاز کاربر: 10834 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 547 کلمه

      به نام خداوند هستی بخش 

      با سلام ودرود به افراد متناسب سایت تناسب فکری و استاد عزیز و گرامی 

      چاقی یک روش زندگی است 

      بله همانطور که ما از بچگی چاقی رو یاد گرفتیم زبان فارسی رو  هم یاد گرفتیم 

      و هیج کار خاصی برای یادگیری انجام ندادیم 

      آموزش دیدیم و به مرور زبان فارسی رو یادگرفتیم 

      چون زبان مادریمونه 

      و چاقی هم همین طور بهمون یاد دادن و ما هم باورش کردیم که اره چاقی ارثیه 

      افراد چاق زیباترن 

      آدم باید بخوره تا بدن سالم تری داشته باشه 

      مردها از زن های جاق خوششون میاد 

      چاقی یه شخصیت دیگه ای داره 

      چاق شدن خیلی زیباست آدم باید جاق باشه نا انرزی بیشتری داشته باشه برای زندگی برای بچه هاش 

      همه رو یاد گرفتیم و باورش کردیم و الان شدیم همینی که الان هستیم 

      تفاوت بین ما و افراد متناسب در اینه که افراد لاغر اینا رو باور نکردن عمل نکردن بهش 

      و متناسب موندن 

      من میخاستم زبان انگلیسی زو پیش برادر همسرم یاد بگیرم 

      برادر همسرم گفتن که باید سه سال وقت بزاری و آموزش ببینی و بعدش هم تو محیطی باشی که صحبت کنی و یادت نره 

      چون زبان انگلیسی یه چیزیه که وقتی یادش گرفتی باید صحبت کنی اگه صحبت نکنی فراموش میکنی و یادت میره 

      دقیقا مثل زبان لاعری که ۱۲ هفته باید آموزش ببینیم ک بعد توی محیطش باشیم تا فراموشش نکنیم 

      چون ذهن اگه رهاش کنی میره سرجای اولش 

      من توی این مدت ۱۲ هفته آموزش می بینیم و بعد دوره رو تکرار میکنم و آموخته های که یاد گرفتم رو عملی میکنم تا  عادت من بشه 

      و توی این محیطی که الان هستم میمونم تا به وزن دلخواهم برسم 

      چه محیطی بهتر از اینجا راحت و به آسونی با چند تا فایل گوش دادن و نوشتن و خوندن نوشته های دوستان 

      میتونم به وزن دلخواهم برسم 

      من یاد گرفتم که عجله نکنم به مرور با احساس خوب و استمرار داشتن آموزش ببینم 

      اگه عجله کنم خسته میشم و دوره رو رها میکنم 

      مثل قبلا میشه که 

      بارها تصمیم میگرفتم که لاعر بشم ولی بعد از مدتی خسته میشدم همش تو سختی بودم 

      چون موافقت ذهن ناخوادگاهم رو جلب نکرده بودم 

      ذهن ناخوادگاهم اصلا خبر نداشت 

      خودم تنهایی تصمیم می گرفتم که باید لاغر بشم 

      به همین دلیل تمام مدت تو سختی و زجر بودم و خسته میشدم و ادامه نمی‌دادم 

      اما الان فرقه من و ناخوادگاهم همراه همیم تا جسمم رو متناسب کنم 

      و به اون وزنی که میخام برسم

      پس عجله کردن یعنی ایست کردن در هر شرایطی که باشی 

      من ادامه میدم آموزش دیدن رو و عملی میکنم 

      من باور دارم که  تنها راه متناسب شدن و متناسب موندن همین روش ذهنی  هستش

      تو باشگاهمون افراد لاغر زیادی هستند که تلاش می‌کنند چند کیلو از وزنشون رو زیاد کنن همراه خودشون خوراکی دارن و در حال ورزش کردن میخورن 

      ولی فایده ای نداره که چون یاد نگرفتن که پرخوری کنن یاد نگرفتن همراه هر کی میخاد غذا بخوره غذا بخورن یادنگرفتن از همه کانال ها غذا بخورن یاد نگرفتن از هر نوع غذا بچشن یاد نگرفتن سیر شدن یعنی تا خفگی غذا خوردن یادنگرفتن ته مونده ی فرزندشون بخورن باور نکردن وقتی باردار بشن چاق میشن باور نکردن چاقی ارثیه و هزار و یک دلیل دیگه و در صورتی هم 

       موافقت ذهنشون زو جلب نکردن 

      تصمیم با خودشون بوده 

      و ذهن ناخوادگاه اصلا خبر نداره 

      و بعد از مدتی خسته میشن و به وزن قبل برمیگردن 

      درست برعکس ما افراد چاق هستن 

      پس تنها راه برای به هدف رسیدن در هر کاری 

      آموزش دیدن هستش و ادامه دادن 

      تا به رویای خودمون متناسب شدن برسیم 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار بانوی بهار
      1401/10/02 16:10
      مدت عضویت: 1555 روز
      امتیاز کاربر: 17868 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 924 کلمه

      با سلام خدمت استاد عزیز و دوستان گرامی

      چاقی یک روش زندگی است؟

      در خانه ی عمه ام درخت های زیادی هست ولی از بین درخت ها درخت خرمالویی بود که بسیار بزرگ بود با وجود اینکه حیات خانه گود بود و اتاق ها یک و نیم متر بالاتر بودن ولی این درخت آنچنان رشدی کرده بود که به اندازه دو سه متر از سقف خونه هم بالاتر رفته بود. از اونجایی که یک جدول آبی از توی خونه عمه ام میگذشت کل درخت ها با اون جوی که از صد ها خونه میگذشت تا به اونجا میرسید آبیاری می شد و از آب خونه خودش محروم بودن .به واسطه ی همین درخت کم ثمر و میوه های بسیار کوچولو داشت . بعد از فوت عمه ام داداشم روش آبیاری عوض کرد و  کل درخت های خونه رو هرس کرد و برید و از نو رشد کردن .

        وجود ما هم  مثل همون  درخت خرمالو در یک باغ بزرگ هستیم که سال ها باغبون بهش سر نزده و هر کسی که رد شده  یک کمی آب یا کود بهش داده واین درخت هم روند رشد خود در پیش گرفته و هر سال رشد کرده و بزرگ شده. از اونجایی که این آب و کود یکسان نبوده و از چندین منبع مختلف به درخت ها رسیده برخی از این منبع ها ناخالصی هایی داشته که باعث شده  آفاتی  نصیب درخت ها شده و در اثر این آفات  خیلی از درخت ها شاخه و برگ هایشان خشک شده و ثمر ده نیستن .

      از این درخت های خرمالو ۳۲ ساله فقط ۱۲ تا شاخه اش ثمر ده هست و بقیه خشک شده .

      تازه همین ۱۲ تا شاخه ثمر ده هم ثمره هاش کوچیک هست و اگه تا چند روز اول نخوری  . بدرد خوردن نمیخورد و معمولا له میکنه و میریزه .الان بعد از این همه مدت باغبون یاد درخت هاش افتاده و اومده تا درخت هاش رو از نو بهشون برسه تا رشد و نمو پیدا کنن .

      حالا این باغبونی که سال ها از درخت هایش غافل بوده به خوبی می داند که درخت ها این همه سال در اثر نا ملایمت ها و ناخالصی ها ضربه خوردن و برای اینکه دوباره مثل روز اول درشت و آبدار و پرثمر باشن باید هم هزینه و هم زمان بگذارد .

      حالا این آب و کودی که مردم به این درخت دادن همان باورهای منفی هست که در مورد چاقی داشتن و ما بر اساس اون باورها رشد پیدا کردیم و در مهمونی ها و مراسم ها و … حسابی پر خوری کردیم و گرم به گرم به وزن خودمون اضاف کردیم و باعث شد که اضافه وزن سرتا پای ما را بگیرد و شاخه های اعتماد به نفس و روحیه و حال خوب و انگیزه و لیاقت و … وجودیمون خشک بشه ما در جنبه های مختلف زندگی رشد و پیشرفت نکنیم .

      حالا ما اون باغبونی هستیم که تازه ما یاد گرفتیم که این همه سال از بدن خودمون غافل بودیم و بهش نرسیدیم .

      گام اول اینه که ما مسئولیت این اضافه وزن و غفلت و خشک کردن نیروی امید و انگیزه  خودمون رو برعهده بگیریم

      گام دوم اینه که شروع به هرس کردن درخت کنیم یعنی باورهای اشتباهی که منجر شده این همه سال راه رو اشتباه برویم حذف و جا برای باورهای مثبت و شاخه های جدید نو شکفته باز کنیم تا با مراقبت های ما به شکوفایی برسند و ثمر ده باشند.

      گام سوم اینه که اصلا در این راه عجله نکنیم و چون سالهای غفلت ما در برابر این آگاهی تازه خیلی زیاده ، عقل و منطق هم حکم میکنه برای نتیجه گیری باید صبور باشیم تا این روش جدید مراقبت در وجود درخت رخنه بکنه و باعث رشد و نمو اون بشه .

      پارسال، اولین سالی بود که درخت خرمالو زندگی جدیدش شروع شده بود و با اینکه سه تا شاخه جوون بیشتر نداشت تقریبا ۱۰ کیلو ثمر متوسط  داد و امسال یعنی دومین سال ثمر دهی  اش در کمال ناباوری ۹۰ کیلو ثمر با سایز بزرگ داد .طوری که اینقدر از این میوه درخت ما بخشیدیم و نصیب اکثر دوستان و آشنایان شد .دهان همه ی اطرافیان از ثمر دهی این درخت از تعجب باز‌ مانده بود و حیرت کرده بودند.

      راز موفقیت این درخت هرس شدن و رسیدگی و عجله نکردن بود.

      این درخت شاید توی کل عمرش روی هم رفته اینقدر ثمر نداده بود که امسال ثمر داد.

      حکایت زندگی ما و دوره تناسب فکری دقیقا مثل این درخت هست . وقتی بتونیم مسئولیت چاقی رو بپذیریم و  باورهای صحیح رو جایگزین باورهای اشتباه کنیم و در زندگی روز مره عملی شون کنیم ، در این راه هم عجله نکنیم اینقدر به سرعت شکوفا می شویم که جبران همه ی این سال ها می شود و از یادمون میره که کی بودیم .

      هم خودمون به آرامش و  رشد و شکوفایی و پیشرفت می رسیم و هم خیر و منفعت وجودیمون به اطرافیانمون میرسه و باعث میشه همگان از وجود ما نفع ببرند و پا در عرصه خود سازی و موفقیت و پیشرفت بگذارند.

      و به واسطه ی ای حال خوب ما هزاران نفر مسیر زندگیشون عوض میشه و به بهترین نحو ممکن زندگی جدیدی برای خودشون می سازند.

      حالا درختی که این همه سال به درستی هرس شده و رسیدگی شده و هرسال پر بار تر از سال قبل بوده ، هیچ وقت نمیتواند حال و روز این درخت را بفهمد .

      لذتی که نصیب این درخت شده فقط خود درخت درک میکند نه درختانی که این همه سال از این درخت غافل بودن  و هیچ درکی از حال و روزش ندارند .

      و این لذت بخش ترین لحظه ی زندگی هست که خدا اینقدر عزیزت کنه که وجودت آرامش بخش دیگران بشود.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 60 از 12 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نیلوفر آبی
      1401/09/29 23:45
      مدت عضویت: 1274 روز
      امتیاز کاربر: 4523 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 263 کلمه

      با عرض سلام و ادب خدمت استاد بزرگوار و دوستان همراه. 

      به لطف خدا، این مرتبه ی دوم هست که با عشق و علاقه دوره در امتداد مسیر، را در حال مرور کردن هستم و این مطلب رو بهتر درک کردم. 

      نکته ی قابل توجه برای اینکه ما نمیتونیم والدین و دیگران رو در جهت اضافه وزنمون سرزنش کنیم چون اونها هم آگاهی نداشتن، مگر نه اینکه زبان فارسی و کلی موضوعات مثبت از اونها آموختیم. بلکه بهترین تعبیر همینه یادگیری زبان لاغری، ما در مسیرهای قبلی به تنهایی تصمیم به لاغری داشتیم و یک قدرت بزرگ که همون ذهن ناخودآگاهمون هست رو نادیده گرفتیم البته به این شکل ازش اگاهی نداشتیم، به لطف خدا هم اکنون که وارد این مسیر صحیح وارد شدیم همزمان خودمون و ذهن ناخوداگاهمون آموزش میبینه، نتیجه صد درصده. فقط باید در این مسبر همانند قانون طبیعت عمل کنیم و بدون عجله و با تکرار و تمارین و عمل کردن به آموزش ها به شکل صحیح به هدفمون برسیم. باید متعهد باشیم به انجام صحیح تمرینات که همینطور استاد عرض کردند درک کنیم. تا بتوانیم به شکل صحیح باورهای صحیح متناسب شدن رو با، باورهای اشتباه قبلی جایگزین کنیم. اگر به لطف خدا و ممارست خودمون این مسیر رو ادامه بدیم. تغییرات شگفت انگیزی رو بدست میارییم. من خودم در این دوره به لطف خدا و آموزش های استاد و تلاش مستمر خودم پیشرفتهای زیادی داشتم و میدونم با اشتیاق و تکرار خیلی عالی میدرخشم. دونه دونه این تمرینات گنج پنهانی هست که باید کشفشون کنیم. 

      خدایاشکرت، شکرت، شکرت

      استاد سپاسگزارم برای وقت و انرژی که برای پیشرفتهای ما هنرجوها قرار میدهید. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 17 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عشق
      1401/09/18 17:26
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 230 کلمه

      خوندن این مطلب من‌ یاد دیروز انداخت دیروز ظهر با وجود بیمیلی ناهار خوردم. دلم می‌خواست منتظر بمونم و دیرتر وقتی گرسنه شدم غذا بخورم اما شرایط طوری بود که برام ناهار خوردن در وقت معمول با بقیه راحت‌تر بود. البته کمتر از معمول غذا کشیدم اما حتی خوردن همون هم برام با احساس محکومیت همراه بود. از اینکه خودمو مجبور به این‌کار حس کردم احساس خوبی نداشتم مخصوصا اینکه ته سالاد رو با وجود بی‌میلی به‌زور خوردم به این دلیل که خودم بی‌هوا خواسته بودم سالاد درست کنن و فکر کردم اگه بمونه طرف با خودش میگه حالا که نمی‌خواست  بخوره چرا گفت درست کنم؟؟ ناهار دیروز برام با تجربه‌ی جدیدی همراه بود تجربه‌ی احساس در بند بودن از خوردن غذا.

       میگم جدید چون همیشه در عمرم از احساس اسارت و زندانی بودن به دلیل نخوردن رنج کشیدم. همیشه دلم می‌خواسته بخورم اما عذاب وجدان و ترس از چاقی مانع میشد. این بار دلم می‌خواست نخورم اما ملاحظه‌ی بعضی  چیزها مانع از نخورن شد.که البته میدونم کار غلطی کردم و دیگه نباید بذارم تکرار شه اما برای من بعد پراهمیتش در تغییر دیدگاه و نگرشمه. با خوندن مطالب بالا و یاداوری خاطره‌ی دیروز با خودم فکر کردم که در یادگیری زبان لاغری پیشرفت خوبی داشتم که نگرشم اینقدر تغییر کرده که حالا دلم بهم میگه نخور اما منطقم باعث شد بخورم در حالیکه قبلا دلم می‌خواست  بخورم اما منطقم نمیذاشت.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 18 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار حسینی (مهربان)
      1401/08/14 09:53
      مدت عضویت: 635 روز
      امتیاز کاربر: 3769 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 145 کلمه

      سلام به همه دوستان عزیزی که همگی با هم در مسیر متناسب شدن هستیم.

      امروز روز اول تکرار دوره سرزمین لاغرها هست برای من.

      با انرژی مضاعف شروع کردم و پیش چشمم روشنه که حتما به لطف خدا نتیجه مطلوبم رو از عمل به آموزش ها و آگاهی های دوره خواهم گرفت.

      در طول دوره ناخودآگاه توجهم می رفت سمت اینکه یه دور دوره تموم بشه و همه مطالب رو تا انتها بشنوم، حالا خیالم راحته که همه چیز رو شنیدم و می دونم و با مرور کردن در ذهنم پررنگ تر میشه و با چندبار تکرار لابه های جدید آ گاهی رو هم انشاالله دریافت می کنم و در مسیرم موفق تر خواهم بود. دلم میخواد خوشحالیم رو با شما به اشتراک بذارم. من یه شلواری که مقداری برام گشاد شده بود رو گذاشتم بیرون!!

      به امید لباس های جدید و شادی و  سلامتی بیشتر برای همه 

      ممنون استاد

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1401/07/25 08:16
      مدت عضویت: 1350 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 672 کلمه

      به نام خداوند هستی بخش سلام ودرود برهمگی شما دوستان خوبم علی الخصوص استاد گرامی 

      امروز صبح که بیدار شدم همسرمو خوابالوده دیدم که به خاطر شغلش بسیار کمبود خواب داره وغرق درخواب یه حسی منو برد به دوران کودکیم من دردوران کودکیم کم مشکل وسختی نداشتم اما همیشه متناسب بودم 

      وهمیشه رویاداشتم وشاد وآزاد بودم وهمیشه خوشحال خونه ما حیات بزرگی داشت واتاق های کوچکی همیشه وقتی آفتاب اولین اشعه خودشون از لای پرده های کش دوزی شده داخل پنجره ای به داخل میزد بیدار میشدم ومستقیم به سمت حیاط میرفتم ونفس عمیقی میکشیدم بعد شستن روم ودستهام همیشه گاز روشن میکردم وکتری رودرحالیکه چار پای میگذاشتم روشن میکردم وپنیر ومربارو از داخل یخچال بیرون میاوردم واز جانونی نونی برمیداشتم وهمراه سفره کوچیکمون میاوردم وسط سالن وبعدش مامان وبابام بیدار میشدن وباهم صبحونه میخوردیم درحالیکه مادرم چای دم میکردوبرامون میریخت وبعد خوردن کمی نون وپنیر ومربا آلبالو خانگی بدو میرفتم بیرون داخل حیاط ودرحالیکه به پدربزرگم سلام میدادم ومیگفت ندو میخوری زمین با خنده میدوییدم سمت خونه عمه ام وشیرجه میزدم تو خونشون وهمیشه عمه ام بعد سلام خوبی میگفت بیا صبحونه اما من میرفتم تو اتاق پسرعمه هام که همبازی های من بودم وسروصدا میکردم که تنبلا پاشید الان کوچه رو بچه ها برای فوتبال میگیرن واوناهم که عشق فوتبال از جاشون میپریدن ودرحالیکه لقمه رو به زور عمه ام میگذاشت تو دهنشون کفششون میپوشیون ومیدوییدیم به سمت کوچه انگار بهمون جایزه میدادن وچقدر مشتاق کوچه رفتن بودم با اینکه حیاط بزرگی داشتیم 

      وقتی میرسیدیم دم درهیچ کسی درکوچه نبود اما ما ناامید نمیشدیم ودرخونه هارو میزدیم ویکی یکی بچه های خوابالو رو از رختخواب بیرون میکشیدیم تا تیممون رو جور کنیم من دروازه بان بودم چون پسرعمه بزرگم که همش سه سال ازم بزرگ تر بود اعتقاد داشت که من دخترمو وموقع حمله منو میزنن آسیب میبینم پی پست دروازه بانی تیم برای خودم بود ومن باخوشحالی والبته بادرد کبودی توپ جانانه دفاع میکردم ودرحالیکه خوشحال وزخمی از برد تیم بودم چند ساعتی رو دفاع میکردم از دروازه 

      وبعد از شدت خستگیو کبودی میومدم خونه وبااینکه دعوا میشدم ولی بازم میرفتم رور بعد وبعد از ظهر نوبت دوچرخه سواری موتوری بود که مسابقات متور سواری وتک چرخ زنی درکوچه معروف بود 

      وچقدر لذت بخش بود کری های بچگانمون احساس آزادی که موقع سرعت پاهامون از پدال دوچرخه رها میکردیمو وویژی میرسیدیم انتهای کوچه درحالیکه باد درلابه لای موهای من میرفت واحساس پرواز داشتم وپلاستیکی که لای چرخ به زور چپونده بودیم تا صدای موتور بده 

      چقدر لذت بخش بود واقعا هم که عاشق اون روزا بودم 

      اما از همه جالب تر این بود که موقع تنهایی یا با خدا صحبت میکردم یا آرزوهامو مرور میکردم رویای دانشمند شدن خوب یادمه اون روزا فیلم ابوعلی سینارو نشون میداد ومنم عاشق ابوعلی سینا شدن شده بودم وبا اینکه وقتی به بقیه میگفتم بهم میخندیدن که ابوعلی سینا مرد بود وتو دختری اما همیشه اعتقاد داشتم بقیه اصلا نمیفهمن ومن حتما دانشمند میشم وبه باحالی وموفقی ابوعلی سینا میشم وازدواجم نمیکنم ودرحالیکه اکتشاف پشت اکتشاف میکنم هرروز لذت میبرم از خلق چیزایی که دوستش دارم وزندگی ایده آلم میشه 

      امروز دوباره بعد سالها همون احساس داشتم که برم توی حیاطمون برم وبرای خودم یه حیاط پیدا کنم یه پارکی که جای حیاط وداشته باشه شاد باشم دوباره بشم عاشق یادگیری عاشق پرواز عاشق خوشی وخوشحالی دوباره رویای خودمو زندگی کنم واینقدر درگیر فکر وخیال مشکلات نباشم اون روزا اصلا اوضاع خوبی نداشتیم ولی من چنان احساس خوشبختی میکردم وآزاد ورها بودم که هیچ مانعی منو از رسیدن به رویاهام باز نمیداشت  الانم باید دوباره دربیداری روباهامو ببینم زندگی کنم ودنبال کنم واز زندگیم نهایت استفاده رو ببرم این زندگی منه ومن یک بار به دنیا میام ویه بارم زندگی میکنم پس چرا باید غصه بخورم درحالیکه میتونم شاد باشم رویامو زندگی کنم وبگذارم خداهمه چیز حل کنه درست مثل اون موقع ها که میگفتم بهش خدایا خودت اینو درست کن ومیرفتم دنبال بازی ودرس هام وچیزای جالب دنیام ودرستم میشد وهمیشه اعتقاد داشتم بابا خداست ها مگه الکیه خدای همه کاراست خودش من بهش بگم درستش میکنه احساس میکنم فرشته مهربونم امروز راهنماییم کرده تا دوباره زندگی کنم ولذت ببرم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 29 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار عشق
        1401/09/18 16:50
        مدت عضویت: 1704 روز
        امتیاز کاربر: 4227 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 34 کلمه

        چه نوشته‌ی بی‌نظیری…

        با شما در ورای زمان حرکت کردم و شادی و ازادی شما رو حس کردم و ازش لذت بردم. 

        بله دقیقا باید همین کارو بکنید اصلا تردید نکنید و به هر فرشته‌تون‌گوش بسپارید 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1401/07/18 16:54
      مدت عضویت: 1692 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      محتوای دیدگاه: 371 کلمه

      برداشت من از متن تغییر یافته ی استاد از چاقی به پرخوری اینه که 

      الگوی من در ضمیر ناخوداگاه اینه که من از پرخوری لذت میبرم . اونقدری دوست دارم بخورم که دیگه نتونم بخورم . 

      من از تناسب رفتاری بدم میاد چون حس محدودیت می کنم . 

      خب از نظر استاد این دو الگو اشتباهه ولی من هنوز متقاعد نشدم . 

      وقتی من بارها و بارها لذت پرخوری رو چشیدم چرا بدم بیاد . 

      اگه ناراحتم میکنه چون پرخوری در ذهنم برابر با چاقیه و چون چاقم می کنه و من دوست ندارم چاق باشم پس مجبور میشم به متناسب خوری تن بدم . 

      خب  من از خوردن لذت میبرم چرا باید این لذت و از خودم بردارم . 

      من فقط دوست دارم رابطه ی بین پرخوری و چاقی رو توی ذهنم از بین ببرم . اینجوری دیگه لذتم کم نمیشه و ذهنم با لاغریم موافقت می کنه . 

      من نمیخوام پرخوریمو در ذهنم کم کنم چون لذتم در ذهنم کم میشه  نمیدونم با این فرمول چیکار کنم . 

      من اون زمان که ۲۰ کیلو کم کردم تونستم پرخوری رو برابر با لاغری در ذهنم قرار بدم . این الگو باعث میشد من تمایل و توجهم به مواد غذایی از بین بره و واقعا نتیجه عالی بی بازگشت بگیرم . 

      ولی شما از این الگو خوشتون نمیاد وقتی میدونم شما خوشتون نمیاد لاغریم متوقف میشه . حس میکنم خطا میرم . در نتیجه دیگه نتونستم نتیجه ای بگیرم . 

      من نمیخوام نگرشم به پرخوری رو تغییر بدم . از طرفی نمیتونم سایتم برای همیشه ترک کنم چون به تکرار فرمولهای دیگه نیاز دارم . 

      موندم چه کنم . 

      اگه بخوام دیدگاه خودمو بپذیرم باید اینجا رو برای همیشه ترک کنم . 

      اگه بخوام دیدگاه شما رو قبول کنم در مورد تناسب رفتاری و حس خوبتون به تناسب رفتاری حال خودم بد میشه چون من نگرشم به تناسب رفتاری حس محدودیته . 

      خوشم نمیاد از تناسب رفتاری و تناسب رفتاری در نظر من یعنی  قوی شدن نگرشهای چاق شدن . 

      نمیدونم چیکار کنم . 

      ۴ ساله موندم . میدونم راه لاغریم چیه ولی چون شما تاییدش نمی کنید نمیتونم به اون راه ادامه بدم . از طرفی راه شمارو هم نمیتونم بیام . چون حسم به تناسب رفتاری خوب نیست . 

      ذهنم سنگین میشه از این تعارضات  و ماشین تناسبم رو خاموش می کنم . نمیدونم چیکار کنم . 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 130 کلمه

        سلام و درود
        نکته اول اینکه من با پرخوری کردن مشکلی ندارم و واقعا هم پرخوری کردن مشکل اصلی نیست چون خیلی ها هستند که واقعا از هرنظر پرخوری می کنند و مشکلی ندارند
        مشکل از زمانی شروع میشه که ما در ذهنمون از نتیجه کار راضی نیستیم
        اینجا شروع چاق شدن بخاطر رفتاری است که باعث نارضایتی ما میشه
        بنابراین اگر از رفتار خودت راضی هستی مهم نیست من یا دیگران چه اسمی براش می ذارند
        همانطور که اگر از رفتار خودت راضی نیستی مهم نیست من یا دیگران چقدر از اون رفتار حمایت کنیم.
        مهم شما هستی و احساسی که از رفتارت داری چون نتیجه نهایی بر اساس احساس شما رقم می خوره نه نظر من یا دیگران
        در دوره اصلاح پرخوری و اشتها در مغز خیلی مفصل درباره این موضوعات توضیح داده شده است.

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 5 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فاطمه سادات
          1401/07/18 20:04
          مدت عضویت: 1692 روز
          امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

          نشان های دریافت شده

          سطح مبتدی
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 139 کلمه

          ممنون استاد از پاسختون . 

          یکم آرامش پیدا کردم . 

          استاد من تجربه ی کاهش ۲۰ کیلو در ۴ ماه و  و تجربه تثبیت وزن در ۴ سال و دارم . اینا نقطه ی قوت ذهن منه که نشون میده من خیلی خوب تونستم عمل کنم و اینکه خیلی از فرمولهای ذهن من درست شده . 

          دوست دارم بازم متناسبتر بشم .

          الان در یکی از جمله هاتون در پاسخها خیلی دهنم روشن شد و نظر منو نسبت به تناسب رفتاری تغییر داد . 

          تناسب رفتاری یعنی تناسب بین انتخاب من و آنچه در ذهن منه برای کاهش وزن . 

          و اینجا یه جمله ی خیلی عالی بهم گفتید که مهم نیست اسمشو چی بزاریم . مهم احساسته . 

          خب این جملات خیلی حسمو خوب کردن  . 

          گیر من فعلا  فقط همین جا بود . 

          پس ادامه میدم به امید خدا . ممنون که راهمو روشن کردید . 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار Reza
          1402/02/13 11:15
          مدت عضویت: 418 روز
          امتیاز کاربر: 17846 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 130 کلمه

          چقدر زیبا و بجا به سمت این نظر و پاسخ شما هدایت شدم

          در لحظه ای که بعد شنیدن جوابی که برام یه جور بلا تکلیفی داشت ایجاد میکرد و مرا در شرایطی قرار میداد که ممکن بود از شرایطی که در ان هستم بجای انکه لذت ببرم و طوری از ان استفاده کنم که به نفعم باشه نزدیک بود شرایط را برای خودم سخت کنم و احساس بدی در خودم ایجاد کنم ولی در این لحظه و هدایت شدن به سمت این نقطه متوجه شدم اسوده باشم و هدف من رسیدن به هر انچه که میخواهم هست با ارامش و لذت و همه چیز به اسانی ایجاد میشود و متوجه شدم هر ان چیزی که با احساس خوب همراه باشد نتیجه ای لذت بخش و ارامش بخش از عملکرد دارد

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه سادات
      1401/07/18 16:34
      مدت عضویت: 1692 روز
      امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

      نشان های دریافت شده

      سطح مبتدی
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,450 کلمه

      تبدیل الگوهای متن استاد از چاقی به پرخوری و لاغری به تناسب رفتاری .  

       

      پرخوری  یک روش زندگی است.

      همه افرادی که پرخوری  دارند، چاق شدن را یاد گرفته اند و تنها تفاوت آنها با افرادی که در تمام عمر متعادل میخورند ، همین آموخته هاست. افراد متناسب خور اطلاعی از  پرخوری  ندارند.

      پرخور شدن مثل آموختن زبان فارسی در کودکی است، ما برای یادگیری زبان شیرین فارسی سختی نکشیدیم، خیلی راحت در طی مراحل تکامل خود، صحبت کردن به زبان فارسی را یاد گرفتیم و الان به راحتی فارسی صحبت می کنیم. اما آیا یادگیری زبان دیگری به همین راحتی امکان پذیر است؟ 

      مسلماً به این راحتی نیست و باید از طریق آموزش، تکرار و تمرین به صحبت کردن به زبان دیگری مسلط شویم.

      شما برای یادگیری زبان فارسی والدین خود را سرزنش نمی کنید.

      پس برای پرخوری هم نمی توانید والدین یا اطرافیان و یا هر فرد دیگری را مقصر آموزش پرخور شدن به خود بدانید.

      همانطور که برای یادگیری زبان دلخواه خود اقدام به یادگیری می کنید، اکنون می توانید برای یادگیری چگونه متناسب رفتار شدن و از آن مهمتر چگونه متناسب رفتار ماندن اقدام کنید.

      به شما توصیه می کنم به جای غصه خوردن و غمگین بودن بخاطر شرایطی که دارید همت کنید و زبان تناسب رفتاری  را بیاموزید و خود را از پرخوری و مشکلات مربوط به آن رها کنید و برای باقی عمر، جسمی جدید برای خود بسازید و از بی نهایت مزایای تناسب رفتاری برخوردار شوید.

      هر آموزشی که شما در زندگی یادگرفته اید از طریق ذخیره اطلاعات در مغز شما صورت گرفته است مانند: خواندن و نوشتن، رانندگی، آشپزی و بی نهایت مهارت دیگر.

      پس منطقی است که یادگیری تناسب رفتاری نیز باید از این طریق انجام شود و اگر شما به خوبی آموزش های این دوره شگفت انگیز را بیاموزید و به کار بگیرید مطمئن باشید نه تنها متناسب رفتار می شوید بلکه تا ابد متناسب رفتار خواهید ماند مگر اینکه خودتان مجددا تصمیم بگیرید دوباره پرخور شوید.

      همه انسان ها در زندگی روزمره به طور مداوم در حال عمل کردن به آموخته های خود هستند.

      بعنوان مثال شما رانندگی کردن را یک بار آموزش دیده اید و سال هاست رانندگی می کنید و نیاز ندارید مجددا تحت تعلیم رانندگی قرار بگیرید.

      عدم نیاز شما به آموزش مجدد این است که در روز یا هفته چندین بار رانندگی می کنید و این تکرار و استفاده از آموزش هایی که یاد گرفته اید سبب تثبیت و عدم فراموشی آنها می شود.

      وقتی تناسب رفتاری از طریق آموزش ذهن را یاد بگیرید و هر روز از آن برای تغییر شرایط افکار و نگرش خود استفاده کنید مانند رانندگی کردن یا هر مهارت دیگری محال است آن را فراموش کنید.

      در این صورت تناسب رفتاری به اطلاعاتی دائمی در مغز شما تبدیل خواهد شد و شما به راحتی می توانید سال ها متناسب رفتار باقی بمانید.

      این استدلال بدون بازگشت بودن تناسب رفتاری با قدرت ذهن است .

      مسلماً افرادی که سعی در یادگیری و استفاده از این آموزش دارند؛ نتیجه عالی از آن کسب می کنند و پرداخت هزینه و تهیه دوره آموزشی به تنهایی تضمین کسب نتیجه عالی برای افراد نخواهد بود.

      بنابراین برای تناسب رفتاری از طریق آموزش های لاغری با ذهن ابتدا باید تصمیم قاطع بگیرید که هر آنچه در این دوره آموزشی گفته می شود را با نهایت اشتیاق و علاقه پذیرفته و اجرا کنید.

      کسب نتیجه عالی برای افرادی که شرایط فوق را می پذیرند آسان خواهد بود، چرا که نتیجه من و هزاران نفری که از این آموزش ها استفاده کرده اند مهر تاییدی بر این ادعا است.

      برای تماشای نتایج برخی از استفاده کنندگان از دوره های آموزشی به آلبوم شگفتی سازان مراجعه کنید.

      برای یادگیری بهتر مباحث تناسب رفتاری با ذهن جزوه تمرینی در نظر گرفته شده است که به صورت فایل pdf در اختیار شما قرار داده می شود که باید قبل از شروع به استفاده از فایل های آموزشی آن را چاپ کنید.

      انجام تمرینات نوشتاری بی نهایت در کسب نتیجه عالی از این دوره تاثیرگذار است.

      مدت زمان اجرای دوره آموزشی حدود 12 هفته در نظر گرفته شده است و مدت زمان استفاده از این آموزش ها بستگی به عشق و علاقه شما برای متناسب رفتار شدن دارد.

      همه ما در طی زندگی روزمره و به طور کاملا ساده و راحت پرخور شده ایم و برای پرخور شدن هیچ عجله ای نداشته ایم، بنابراین بهترین و اصولی ترین راه متناسب رفتار  شدن بازگشت از همان مسیری است که برای پرخور شدن طی کرده ایم.

      آموزش های این دوره به گونه ای طراحی شده که به راحتی در زندگی روزمره قابل اجرا خواهد بود و شما از سادگی و تاثیرگذاری این روش شگفت زده خواهید شد که البته امری کاملا طبیعی است چون از پرخور شدن بدون تلاش و زحمت، بارها شگفت زده شده اید.

      در روش تناسب رفتاری با ذهن ما از قدرت ذهن خود برای  متناسب رفتار شدن استفاده می کنیم، همان ذهنی که سالهاست با استفاده از اطلاعات پرخوری توانسته به راحتی باعث پرخور بودن ما شود. بنابراین فقط لازم است اطلاعات متناسب رفتار کننده را در ذهن خود تقویت کنید، به این صورت شما به راحتی متناسب رفتار می شوید.

      نکته بسیار مهم و قابل توجه این است که شما در مدت زمان کوتاهی پرخور نشده اید پس انتظار تناسب رفتاری خود را در طی  یک هفته و یک ماهه نداشته باشید.

      البته این نوید را به شما می دهم که سرعت متناسب رفتار شدن بسیار سریع تر از پرخور شدن است اما به هر حال جسم ما نیاز به زمان کافی برای تغییر و تحول خودش دارد و تصور اینکه هر روز که شما فایل گوش داده و تمرین می کنید مقداری از رفتار درونی و میل شما به خوردن کاسته می شود تصور اشتباهی است.

      شگفتی های این روش بسیار است اما شاید از جذاب ترین های آن این باشد که هیچگونه برنامه رژیمی یا ورزشی ارائه نمی شود.

      در این روش شما هرگز نیاز نیست گرسنه بودن را تحمل کنید، حتی نیاز نیست با انجام حرکات ورزشی سریع و سنگین به میزان بیشتری عرق کنید.

      هر فردی که اضافه خوری دارد احساس بد رژیم داشتن و ورزش کردن را تجربه کرده است بنابراین متناسب رفتار شدن بدون رژیم غذایی و ورزش کردن با استفاده از آموزش های ذهنی برای افراد پرخور مانند معجزه می باشد.

      معجزه ای که با استفاده از آموزش های تناسب رفتاری  با ذهن برای شما یک امر طبیعی و ساده خواهد شد.

      در روش ذهنی از هیچگونه دارو، دمنوش یا کرم های موضعی استفاده نخواهد شد چرا که کم و بیش از این موارد استفاده کرده ایم و از تاثیرات آنها آگاهی کامل داریم.

      در این روش برنامه های ورزشی داده نخواهد شد چرا که شما هم مثل من احتمالا برای متناسب رفتار شدن باشگاه رفته اید و از نتایج آن اطلاع دارید.

      در این روش تنها از تکنیک های یادگیری  متناسب رفتار شدن استفاده می کنیم و با کمک گرفتن از نیروی ذهن ناخودآگاه برای متناسب رفتار  شدن اقدام می کنیم، نیرویی که تا به امروز با استادی تمام باعث پرخور شدن شما شده است و همه شما عدم توانایی مخالفت با آن را تجربه کرده اید.

      به لحظاتی فکر کنید که با غذا روبرو می شوید و در عین حالی که کاملا سیر هستید نمی توانید از خوردن آن خودداری کنید، این نیرویی که شما را ترغیب و حتی وادار به خوردن می کند همان نیروی ذهن ناخودآگاه است که اکثر افراد چاق آن را به عنوان اشتها می شناسند.

      در این روش شگفت انگیز شما علاوه بر اینکه خودتان آگاهانه در مسیر تناسب رفتاری قرار می گیرید، ذهن ناخودآگاه خود را نیز آموزش می دهید که همسو با شما در مسیر متناسب رفتار کردنتان گام بردارد. کاری که تا به امروز آن را نمی دانستید و انجامش نداده اید.

      دلیل اینکه شما نتوانستده اید از هیچ روشی  به تناسب رفتاری  برسید این است که هر بار به تنهایی تصمیم گرفته اید که متناسب رفتار  شوید و ذهن ناخودآگاه خود را در این مسیر همراه خود نداشته اید و به همین علت همیشه در انجام روش های مختلف لاغری با مشکل مواجه شده اید.

      فشار عصبی زیادی را متحمل شده اید چون ذهن ناخودآگاه شما در جهت مخالف شما در حرکت بوده است و حرکت جسم و ذهن در دوجهت مخالف باعث بروز مشکلات عصبی و رفتاری می شود و در نهایت سبب شده است که شما روش متناسب رفتار شدن را ادامه ندهید و بعد از مدتی اگر مقداری هم کاهش وزن داشته اید مجددا به پرخوری قبلی خود و یا حتی پرخوری بیشتر رسیده اید.

      در تناسب رفتاری با روش ذهنی شما به تنهایی شرکت نمی کنید بلکه ذهن ناخودآگاه شما هم همراه شما خواهد بود و همسو با شما در جهت متناسب رفتار شدن آموزش خواهد دید، اتفاقی که تا حالا آن را تجربه نکرده اید.

      هدف من از ارائه توضیحات کامل درباره این روش شگفت انگیز این است که افراد با آگاهی و اطلاع کامل از مسیری که تصمیم به طی کردن آن دارند قدم در راه بگذارند مسیری که شما را به رویای  تناسب رفتاری خود می رساند. 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 71 کلمه

        سلام و درود
        از اینکه در گسترش افکار لاغر کننده و احساس خوب در سایت تناسب فکری مشارکت میکنید سپاسگزارم.
        نوشته هایی که جنبه معرفی و توضیح روش لاغری با ذهن دارند را در قسمت دیدگاه توضیحات محصول مثل دوره ورود به سرزمین لاغرها ثبت کنید تا دوستانی که تمایل به تهیه این دوره ها دارند با خواندن نظرات شرکت کنندگان بتوانند تصمیم درستی برای رسیدن به هدف خود بگیرند.
        شاد و موفق باشید

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فاطمه سادات
          1401/07/18 19:53
          مدت عضویت: 1692 روز
          امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

          نشان های دریافت شده

          سطح مبتدی
          محتوای دیدگاه: 3 کلمه

          سلام چشم استاد 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Shahrbanou
      1401/05/31 18:28
      مدت عضویت: 1385 روز
      امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 1,403 کلمه

      سلام و درود  محظر استاد گرامی و دوستان همراه ▪︎

      دوره تکرار ، اولین فایل انگیزشی از سری نوشته های لاغری با ذهن

                  ●●●●●

      امروز  ، برگشتم به اول دوره تکرار ،تا روز ۱۴ تکرار  گوش دادم ، خوندم و نوشتم ،اما  احساس کردم برای درک بیشتر باید به اول دوره تکرار برگردم و با دقت و تمرکز بیشتری  روی موضوع لاغری ذهنی  کار کنم …

      و علامت  درک  بیشتر  اینه که عجله ای برای تمام کردن دوره نداشته باشم و در عوض آرامش بیشتری رو تجربه کنم … نه اینکه بخوام زودتر این دوره ارو  تموم کنم  بلکه زودتر لاغر بشم …

       من هنوز به اون درکی که باید برسم نرسیدم درسته که  افکارم و باورهام دیگه مثل سابق  نیست  ولی از نظر  رفتار متناسب کننده  به اشکال برخوردم  که این نشون میده باید برگردم به عقب ،و با تمرکز بیشتری بیام جلو.

       ،رفتارهای متناسب کننده  باید خودبخود ایجاد بشن با  زور و فشار از طریق برنامه ریزی های آگاهانه حاصل نمیشه 

       ،،  اگر رفتار صحیح بدون سختی  و با احساس خوب و لذت و آرامش  صورت بگیرن  و سپس تکرار  بشن  در این صورت   ،می تونم  شاهد تغییرات در جسمم باشم ..برای رسیدن به این مقصود  می بایست برگردم به اول و دقت کنم که   از هر فایلی  چه نتیجه ای برام حاصل میشه ؟  

      استاد  در فایلهای متعدد  این موضوعو متذکر شدن که هر فایل داره روی قسمتی از ذهن ناخودآگاه ما  کار می کنه و تغییر ایجاد می کنه  و وظیفه من و  شما  اینه  دقت کنیم ببینیم  که این فایل  ، روی چه قسمتی داره کار می کنه  و هدفش ایجاد چه تغییرات ذهنیست  که  ما باید اونو درک کنیم  آیا منظور ایجاد تغییر فکریست یا رفتاری ؟..  اگر منظور ایجاد تغییر در رفتار منه  پس باید بهش عمل کنم …اگر منظور تغییر فکریست که  باید تبدیل بشه به گفتگوی درونی با خودم و با دوستان هم مسیر از طریق گذاشتن کامنت در دیدگاهها …اینطوری   نتیجه لازمو بگیرم و به عنوان یک قسمت از پازل لاغری سر جای خودش بگذارم….

                    ●●●●●  

      اولین فایل انگیزشی این دوره  داره به ما یاد آوری می کنه که  لاغری  رو باید خوب یادش بگیریم  تا نتیجه اش اونی بشه که می خوایم  …

      پس یکبار دیگه از خودم می پرسم : 

      لاغری ذهنی چیست ؟

      برای پاسخ به این سوال  از دیدگاه  یکی از دوستان هم مسیر به نام خانم زهرا صابری  استفاده کردم  که به افکار خودم خیلی نزدیک بود  بعد از ویرایش  دلخواه   در این قسمت  ثبت کردم‌▪︎

      حالا برمی گردم به جواب سوال لاغری با ذهن چیست ؟

      من به این باور  رسیدم  چاقی رو یاد گرفتم و تفاوت من با افراد متناسب همینه▪︎

      پس میتونم  لاغری رو هم یاد بگیرم و مثل هر آموزش دیگه ای اگه بارها تکرار کنم  و جزئی از شخصیت و رفتار روزمره من بشه متناسب میشم و  تا همیشه متناسب خواهم ماند  ▪︎

      من در این روش ،  فرمولهای چاق کننده ذهنم رو شناسائی می کنم و با آموزش لاغری فرمولهای جدید رو  در ذهن قرار میدم و اینبار چون فرمولهای جدید رو تکرار میکنم و از اون مهمتر چون طبق فرمولهای جدید رفتار میکنم به مرور طبق قانون توجه ،   فرمولهای قبلی سست میشه وپیوندهای عصبی مسیر لاغری محکمتر میشه  و این همان یادگیری لاغریه  که  فراموش  نخواهد شد ▪︎

      آیا در لاغری  با ذهن  رژیم خاصی  رو باید رعایت کنم؟

      خیر ، هیییییچ رژیمی در این روش داده نمیشه▪︎

       وقتی ترسم رو  از مواد غذایی و  از خوردن و برچسب های ذهنی که  به غذاها زده بودم  تغییر بدم اونوقت طبق میلم از هر ماده غذایی و به هر مقدار که نیاز م هست میخورم و لاغر میشم▪︎

      آیا  ورزش خاصی  در این روش باید انجام بدم؟

      خیر ، هییییییچ ورزشی حتی پیاده روی هم لازم نیست▪︎

      من در ایندوره یاد گرفتم‌ که متابولیسم بدن من با سایر افراد که متناسب هستن یکیه و به همین دلیل لازم نیست برای بالا بردن سوخت و ساز ورزش کنم و کالری بسوزونم ▪︎

      که  اگه با هدف لاغری بخوام ورزش کنم یه ترمز جلوی راه تناسب قرار دادم▪︎

      آیا  دارویی خاص  باید بخورم؟

      خیر ،هیییبچ دارویی نمیتونه منو‌ لاغر کنه و تمام ادعاهای شرکتهای داروسازی در این مورد کلا پوچ و بی اساسه ▪︎ 

      من تمام آنچه برای لاغر شدن نیاز دارم در بدنم دارم پس احتیاج به هیچ داروی چربی سوز و بالابرنده سوخت و ساز ندارم…از نظر علمی هم قابل اثباته  که  بدن انسان  بدون هیچ برنامه ریزی  و کار خاصی  چربی زائد رو ۲۴ ساعته  پس می زنه  از طریق تنفس و اکسیداسیون سلولهای چربی و خارج کردن از طریق بازدم  ،   از طریق چرب کردن دائمی پوست سر و بدن   و از طریق سیستم گوارش و دفع مواد زائد  . فقط باید از طریق تغییر نگرش درباره اشتها و میل زیاد به خوردن  رفتار صحیح کمتر خوردن رو در پیش بگیرم  یعنی  خوردنهای احساسی و بی مورد رو  کنار بگذارم  نه سختگیری در مورد انرژی مورد نیازم چرا که می تونه ایجاد استرس کنه  و استرس یکی از عوامل مهم چاق ماندن  هست ▪︎

      دمنوش چی ؟ آیا دمنوش باید بخورم؟

      هییییچ دمنوش تلخ و بدمزه ای لازم نیست بخورم پس فریب عطاریها و شرکتهای سازنده دمنوشهای لاغری رو هم نباید خورد  نباید  معده  خودمو   با این دمنوشهای مسخره آسیب بزنم ▪︎

      چه کرم یا ژل چربی سوزی باید استفاده کنم؟

      هییییچ کرم یا ژل چربی سوزی وجود نداره که منو  لاغر کنه ، همه اینها تبلیغات دروغه  که به خاطر نیاز شدید افراد چاق به لاغر شدن از طریق  آدمهای سود جو مورد استفاده قرار گرفته ▪︎

      فریب این تبلیغات رو نمی خورم‌ ،  چه بسا با استفاده از این کرمها حساسیت پوستی هم پیدا کنم و مدتها درگیر درمان عوارضشون بشم▪︎

      گن لاغری و ساعت شنی چی ؟    اونارو استفاده کنم یا نکنم ؟  نه  اصلا  لازم نیست نیاز به  استفاده  از اینا ندارم  ▪︎

      همه اینا فقط یه مشت دروغه ،  با فشاری که کشهای سفت این گنها به جسم وارد میکنن نمیتونم مدت زمان زیادی اونو ببندم احساس خفگی و فشار میکنم ،  عرق سوز  میشم‌ و  ممکنه حساسیت به جنس این گنها هم معضل دیگه ای بشه  پس پولمو  بابت این وسایل مسخره هدر نمی دم ▪︎

      پس چی کار باید بکنم تا لاغر بشم؟؟؟

      من  باید از همون روشی که چاق شدم لاغر بشم  یعنی  به راحتی بدون ناراحتی بدون محدودیت بدون تغییر در مقدار خوردن و زمان خوردن ▪︎

      باید آموزش جدید رو به ذهنم بدم و تکرار کنم و بر اساس آموزش جدید عمل کنم تا خیلی ساده و طبیعی لاغر بشم

        فقط یه  سری نکته داره که باید رعایت کنم :

      ۱-هر روز فقط یه قدم برمیدارم تا از شرایط فعلی فاصله بگیرم و به سمت شرایط ایده آل حرکت کنم پس اینکه چند تا فایل رو گوش بدم کمکی به اینکه زودتر لاغر بشم نمیکنه▪︎

      ۲_اینکه عجله نداشته باشم و به جسم و ذهنم اعتماد داشته باشم و اجازه بدم  آموزشها اثر خودشو بذاره و به روند لاغر شدن جسمم هم اعتماد کنم که بهترین فرم بدنی رو برام میسازه▪︎

      ۳_ترازو رفتن و وزن کردن یا سایز کردن ممنوعه و از احساس خوبی که دارم باید بفهمم در مسیر هستم و لازم نیست خودمو‌ با اعداد بسنجم▪︎

      ۴_سرعت تغییر جسم خیلی کمتر از سرعت تغییر ذهنه پس انتظار نداشته باشم  با هر بار فایل گوش کردن مقداری از وزن و سایزم کم بشه▪︎

      ۵_باید و باید نتیجه رو رها کنم و فقط با احساس خوب و اشتیاق هر روز فایلها رو مجدد  گوش بدم و تمرینات رو انجام بدم و این روند رو تا زمانی که متناسب بشم با قدرت  ادامه بدم▪︎

      ۶_تا زمانی که خودم آموزشها رو درک نکنم و به اونا عمل نکنم لاغر نمیشم صرف خرید دوره   و گوش دادن به  فایلها منو   لاغر نمیکنه▪︎

       ۷_خوشبختانه  سرعت لاغر شدن خیلی بیشتر از سرعت چاق شدنه ولی اینطور هم نیست که یکماهه و شش ماهه اتفاق بیوفته▪︎

      ۸_من باید تعهد بدم که خودمو   با دیگران مقایسه نکنم هر کسی شرایط زندگی متفاوت و درگیریها و مشغله های ذهنی متفاوتی از بقیه داره ولی تمام کساییکه این مسیر رو ادامه میدن و رها نمیکنن در نهایت متناسب میشن با هر شغلی با هر درجه سوادی با هر ذهنیتی  و با هر سنی…‌▪︎

      من و سایر دوستانم در المپیک لاغری شرکت کردیم و همه ما  استحقاق  دریافت مدال طلای تناسب اندام رو داریم ▪︎

      ۹_برخلاف سایر روشهای لاغری در ابن روش من جوانتر شادابتر و زیباتر میشم و از افتادگی و شل شدن پوست خبری نیست▪︎

      آیا روشی بهتر از این هم سراغ دارم ؟  :))

      پس ایمان داشته باشم به این آموزشها و به خودم که توانایی لاغر شدن از طریق ذهن رو دارم پس با قدرت ادامه  می دم ▪︎

            پایان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 13 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فاطمه سادات
        1401/07/16 19:57
        مدت عضویت: 1692 روز
        امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

        نشان های دریافت شده

        سطح مبتدی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 181 کلمه

        سلام ممنون از متن عالیتون شهربانو جون یه نکته ی دیگه هم هست . هدفتون لاغری جسمی نباشه . هدفتون کاهش وزن نباشه .

        لاغر شدن رو رها کنید لاغر میشید .

        ما لاعر شدن خودبخودی میخوایم نه با زور و سختی کشیدن پس باید خود لاغر شدن جسمی رو رها کنیم و تنها کاری که باید کنیم اجرای الگوهای ذهنی جدید در سبک زندگیمونه . 

        اونم چه الگوهایی نه باز الگوهای ذهنی مربوط به کم کردن میل  و یا کاهنده ی غذا .

        بلکه الگوهایی که ما رو هر چه بیشتر و بیشتر رها می کنند از ترس از چاقی و تلاش برای لاغر شدن . 

        اینکه لاغری رو همین حالا هم حس کنیم و توجه و تمرکزمون رو از چاقی برداریم . 

        بدونیم هر عملی که انجام میدیم در راستای  هدفمونه . اما چه هدفی .

        هدف ما لاغر شدن ذهنه . ذهنمون که لاغر بشه جسم خودبخود لاغر میشه . البته ذهنمونم لاغره منتها باید بهش توجه کرد تا ناخوداگاه سرزنش کردن و عذاب دادن خودمون رو فراموش کنیم 

         به هرچی بچسبیم ازمون فرار می کنه . پس به لاغری نچسبیم که ازمون فرار نکنه . 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 14 از 3 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار شهربانو باقری
          1401/07/18 12:10
          مدت عضویت: 1385 روز
          امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
          محتوای دیدگاه: 133 کلمه

          سلام وقت بخیر ، مرسی از فاطمه سادات عزیز به نکات بسیار مهم و ارزنده ای اشاره کردی …. من تا حدود زیادی بی خیال لاغری جسمم شدم دیدم دارم خسته میشم فقط به این فکر می کنم من در حال لاغر شدنم ،دیر و زود داره ،سوخت و سوز نداره .پس دیگه حرص نمی زنم  بلکه بیشتر به خودشناسی و تغییر افکار و رفتارم  توجه می کنم   لاغری جسمی من دور از انتظار نیست هر وقت ، موقع اش برسه خودشو نشون خواهد داد . همانطوری که بدون هیچ اذیت و آزاری فقط با تمرکز و‌پرورش افکار چاق کننده اضافه وزن گرفتم همینجوری به شکل برعکس یعنی تمرکز بر موضوعات لاغر کننده و شناخت هر چه بیشتر ذهن و مغزم می تونم لاغر بشم .زمان دقیقشو فقط خدا می دونه ….

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
            آواتار فاطمه سادات
            1401/07/18 16:16
            مدت عضویت: 1692 روز
            امتیاز کاربر: 3766 سطح ۴: هنرجوی مبتدی

            نشان های دریافت شده

            سطح مبتدی
            همیاری
            محتوای دیدگاه: 355 کلمه

            شهر بانو جون  من خودم علت اصلی که باعث میشه وزنم زیاد بشه نگرشم در مورد خوردن و رفتار پرخوریه . 

            یه حسی بهم گفت اگه بتونی  جملات استاد رو که مربوط به لاغری و چاقی هست به  تناسب رفتاری و پرخوری تبدیل کنی نگرشت در مورد پرخوری اصلاح میشه . 

            مثلا الان یه نگرش استاد در مورد چاقی لاغری اینه که  

            لاغر شدن را رها کنید لاغر میشوید خب این جمله در سطح جسمه . همین جمله رو اگه بیاریم در سطح رفتار اینطور میشه که 

            تناسب رفتاری را رها کنید متناسب رفتار میشوید .

            یا 

            متناسب خوردن را رها کنید متناسب خور می شوید . 

            میدونید خیلی وقتها ما ایمان نداریم که کاری که انجام میدیم درسته . فکر می کنیم چاقیم . فکر می کنیم پرخوریم . 

            این فکرها آزارمون میده و ذهنمون سنگین میشه . 

            من الحمدلله تفکر چاقی رو کنار گذاشتم ولی تفکر پرخوری رو هنوز کنار نزاشتم .

            الان خود استاد رو ببینید شاید خیلی بیشتر از همه ی ما بخورن ولی اون نوع خوردن از نظر خودشون یعنی تناسب رفتاری ولی اگه ما همون قدر بخوریم از نظر من یعنی پرخوری . 

            پس چیزی که مارو به پرخوری جسمی می کشونه باور به پرخوریه و اینکه فکر می کنیم این حجم از غذایی که میخوریم بیش از نیاز جسممونه  .

            این نگرش باعث  میشه ما هر چیزی میخوری احساس پرخوری و متعاقب اون احساس چاقی کنیم . 

            البته میدونم که شما از این مرحله هم گذشتید ولی من خودم شخصا هنوز  باور پرخوری در ذهنم سنگینی میکنه . 

            در حالیکه من پرخور نیستم ‌ .

            اما نمیدونم چرا نسبت به کلمه تناسب رفتاری ذهنم مقاومت داره . حس اجبار و حس رژیم برام میاره وای کلمه پرخوری برام حس رهایی و آزادی میاره . 

            برای همین میخوام این کار و کنم . فکر میکنم حداقل برای خودم الگوهای خوبی در بیاد . 

            چون از کلام خود استاد استفاده میکنم . 

            نمیدونم چرا دلم خواست اینارو برای شما بنویسم یه جورایی حس کردم مثل یه خواهر بزرگتر به گفتن این کلمات بهتون نیاز داشتم حس میکنم آرامشتون رو دوست دارم و به خاطر نیاز خودم  براتون نوشتم وگرنه که میدونم شما اونقدر قدرتمندید که از مانع خوردن و پرخوری گذشتید . 

            موفق و پیروز باشید خواهر مهربونم 

            برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
            امتیاز: 0 از 0 رأی
            افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
              آواتار شهربانو باقری
              1401/07/19 11:26
              مدت عضویت: 1385 روز
              امتیاز کاربر: 22276 سطح ۶: هنرجوی پیشرفته
              محتوای دیدگاه: 82 کلمه

              سلام مجدد خدمت شما عزیز ،

              متاسفانه  یکساعت پیش که این دیدگاه رو خوندم  آگاهی جدیدمو در مورد پرخوری چیزی نزدیک به ۸۰۰ کلمه برات نوشته بودم  ولی وقتی ارسال زدم  خطا داد و پرید .

              آخ که خیلی ناراحت شدم ولی یاد حرف استادم افتادم که میگه اینجور مواقع  به این فکر کن که  مهم این بوده خودت در تمام لحظاتی که داشتی می نوشتی داشتی به لاغری فکر می کردی و روش درست به نتیجه رسیدن…. تو استفاده شخصی خودتو بردی …

              برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
              امتیاز: 0 از 0 رأی
              افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1401/05/15 19:22
      مدت عضویت: 1350 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 129 کلمه

      با سلام 

      دلیل اصلی اینکه میخوام لاغر بشم وتناسب اندام بیشتری رو دراین دوره وبا این دوره امتحان کنم اینکه اینبار تنها من نیستم که به تنهایی اقدام به لاغری میکنم 

      بلکه ناخودآگاه منم همراه من میاد قدم به قدم لاغری وتناسب اندام ایده آلمو یاد میگیره 

      وسبک زندگی منو عوض میکنه ومتوجه میشه که تناسب اندام چرا وچگونه برای بدن من لازم وضروریست 

      وچرا دیگه نمیخوام درسرزمین چاق ها باشم ،پس منو میبره به سرزمین لاغرها ومثل اونا هر روز متناسب ترم میکنه 

      واین به لطف خدای مهربان محقق شده 

      من چند ماهیه مهاجرت کردم به کشور متناسبا به کشور خوشگل ها 

      ودارم مثل اونا رفتار میکنم وهربار که میبینمشون منو بیشتر راهنمایی میکنن که چطور رفتار کنم وشرایط زندگی چطوره اینجا

      به امید اینکه دقیقا مثل تمام متناسبای شهر منم یک متناسب کامل وبینقص بشم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه
      1401/02/24 19:11
      مدت عضویت: 1017 روز
      امتیاز کاربر: 7578 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 414 کلمه

      سلام استاد وقتتون بخیر

      من از زمانی که در این مسیر قرار گرفتم به آرامشی رسیدم که لذت میبرم

      اگر قبلا دغدغه این رو داشتم که چی بخورم و چی درست کنم که چاق نکنه ، الآن دیگه برام اهمیتی نداره که بخواد فکرم رو مشغول کنه هر چی که امکانش بود درست میکنم (البته کلاً آدم سالم خوری هستم و اهل غذاهای چرب و چیلی نیستم )

      و به راحتی بدون هیچ استرسی می خورم

      البته با این تفاوت که دیگه حاضر نیستم انقدر بخورم که احساس پُری و خفگی کنم

        تا زمانی هم که احساس گرسنگی و ضعف نکنم غذا نمیخورم چون در این صورت است که از غذا خوردنم لذت میبرم و دیگر هیچ وقت طبق عادت غذا نمی خورم و نمی دونید که چقدر از این  تغییر کردن عادت غذا خوردنم لذت میبرم

      از وقتی که با احساس سیری دست از خوردن میکشم ناراحتی معده ام که ۳۵ سال اذیتم میکرد خوب شده و خیلی خیلی حس خوبی دارم و دیگه لازم نیست از داروی معده استفاده کنم

      من از بعد از ماه رمضان معمولا دیگه نهار نمیخورم چون اصلا گرسنه نمیشم و نیازی به خوردن ندارم

      جالبه اینکه خانم برادرم که اندامی لاغر داره از این کار من تعجب میکنه و بارها گفته که شما از من کمتر میخوری

      جالبه بدونید من تمام تعطیلات عید رو نتونستم مثل بقیه اعضای خانواده آجیل و شیرینی بخورم چون میل نداشتم یا قبل از غذا بود ، نمیخوردم یا بعد ازغذا بود و من سیر بودم ، برای خودم هم عجیب بود که بقیه چه جوری میتونن بخورن 

      من خیلی خوشحالم که تا این اندازه افکارم تغییر کرده هر چند که از لحاظ اندام نتیجه آنچنانی هم نگرفتم ولی خدا رو شکر میکنم که راه درست زندگی کردن ودرست فکر کردن و درست خوردن رو یاد گرفتم و این برای من خیلی با ارزش هستش

      و از نظر من تنهاترین راه برای متناسب شدن همین مسیرست چون عمل و ذهن با هم همراهست وخیلی متاسفم برای کسانی که تلاش بیهوده میکنن

      (رژیم میگیرن و ورزشهای سخت میکنن)

      آنها خودشون باید برسن به اینجایی که ما رسیدیم و صحبت کردن باهاشون هیچ فایده ای نداره

      به نظر من تا چند سال دیگه همه مردم به این نتیجه خواهند رسید که تنهاترین راه برای متناسب شدن قدرت ذهن است و خوشحالم که من اولین نفر توی خانواده و اقوام و فامیل هستم که به این آگاهی رسیدم و به خودم افتخار میکنم  و خدا رو شاکرم از این همه لطف و راهنمایی که به من کرده

      استاد خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

      بزرگوارید تا زنده ام دعا گوی شما هستم و خواهم بود

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1400/12/02 08:28
      مدت عضویت: 1350 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 312 کلمه

      به نام خدای بخشنده ومهربان که در هردو صفت بسیار سخاوتمند عطا میکند

      سلام صبح همگی بخیر وشادی

      من مدتیه که دراین مسیرم روزهای خوب زیادی با این آموزش ها داشتم  ودارم وخواهم داشت

      به لطف خدای مهربان فهمیدم تنها نیستم فهمیدم بدبخت دوعالم نیستم وفهمیدم چاقی مرض لاعلاجی نیست که درمان نداشته باشه ومن محکوم به داشتنش نیستم 

      خداروشکر بینهایت بابت آگاهی باارزشی که کسب کردم 

      اما چیزی که الان میدونم اینکه چاقی رو یاد گرفتم ولاغری رو هم میتونم یادبگیرم 

      وهمشون درفکر وباور منه

      دیروز فهمیدم که چاقی نوعی خودآزاریه 

      ولاغری عشق به خود 

      همش ترس از کمتر خوردن ونخوردن داشتم 

      امروز ندایی درذهنم گفت گرسنگی عذاب الهی نیست 

      گرسنگی یه نعمت نعمتی که به من یادآوری میکنه عزیزم بدنت به انرژی احتیاج داره 

      وسیری هم احساس فشار وعذاب نیست 

      احساس آرامش که دیگه احتیاجی به ورود انرژی نیست ممنون 

      حتی این دواحساس بوجود اومدن که احساس ما خوب وشکر گذار باشیم 

      مثل هر نفس که شاعر میگه هر نفس که فرو میبریم ممد حیات است  وهر نفس که بیرون میدهیم مفرح ذات و دوشکر دارد 

      خوردن هم همین هر موقع احساس گرسنگی میکنیم شکر دارد که بدن من خبر از سالم بودن من میدهد که انرژی میخواهد واحساس سیری شکر دارد که نیازش رفع شده وجانمان آرامش گرفته 

      خودم که به شخصه وقتایی که حسابی گرسنه میشم 

      یه جوری لذت میبرم از غذا که روحم جلا پیدا میکنه 

      و وقتی سیر میشم ودست میکشم احساس شکر بینیازی وسبکی وزیبایی وآرامش جوری بردلم مینشینه که جسمم لذت میبره 

      یعنی یه جورایی درتناسب فکری ودردرست رفتار کردن آرامش ولذت توام باشکر واحساس خوش وخوبه 

      ودرچاقی وپرخوری وعدم آرامش وعذاب ورنج وفشار واحساس بد

      تاحالا دقت کردین 

      امکان نداره پرخوری کرده باشیم وبعدش بگیم به به شکر چقدر پرخوری خوبی بود 

      نه همیشه عذاب فشار وحال بد واحساس اذیت وناراحتی همراهمون بوده 

      ویه جورایی انگار جهنمی به پا میشه که تاوانش تا ساعت ها بعد یا حتی روزها بعد ادامه داره 

      برای همینم میخوام به احساس خوب ولذت از زندگی برسم وآرامش درلحظه لحظه زندگیم تجربه کنم 

      خدایا شکرت 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 22 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار فریماه فقری
        1401/03/15 14:43
        مدت عضویت: 1229 روز
        امتیاز کاربر: 11555 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 163 کلمه

        نوشتتون خیلی قشنگ و روان بود و واقعا به دلم نشست 

        اینکه گفتید چاقی نوعی خودازاریه و لاغری عشق به خود عین حقیقت محضه 

        ما علاوه بر یادگیری‌چاقی در بچگی متاسفانه یادمیگیریم که خودمون را دوست نداشته باشیم و این میشه که ما به ندای هودمون بی توجهیم و به کرف اطرافیانمون توجه میکنیم 

        هرچه بیشتر سعی کنیم با خودمون در صلح باشیم و خودمون را بیشتر دوست داشته باشیم راحتتر به همه ی اهدافمون از جمله لاغری میرسیم 

        و اینکه گفتید گرسنگی جای شکر داره و سیری هم دوباره جای شکر داره خیلی مطلب قابل تاملی بود من واقعا لذت بردم چون واقعا هم همینطوره 

        گرسنگی‌ یعنی من ندای بدنم را میشنوم و همین ارتباط خیلی جای شکر داره من هیچوقت به این توجه نکرده بودم که قبلا حتی ندای گرسنگی را هم نمی‌فهمیدم و هیچوقت نه گرسنه بودم نه سیر 

         ولی امروز که هم ندای گرسنگی را میفهمم هم ندای سیری را واقعا میدونم که برای هرکدوم جای هزاران بار شکر هست 

        ممنونم از نظرتون خیلی لذت بردم 

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فرشته مهربانF.s
          1401/04/25 09:38
          مدت عضویت: 1350 روز
          امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 17 کلمه

          باسلام 

          خدارو شکر میکنم بینهایت دوست عزیز که نوشته من مفید بود برای شما 

          موفق ومتناسب باشیدوممنون بابت تعریفتون

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
        آواتار فاطمه
        1401/04/25 08:32
        مدت عضویت: 1017 روز
        امتیاز کاربر: 7578 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
        محتوای دیدگاه: 52 کلمه

        سلام دوست عزیز

        واقعا از نوشته ی شما لذت بردم تا به حال چنین زیبا به گرسنگی و سیری  نگاه نکرده بودم 

        بهتون تبریک میگم از این نگاه زیباتون

        اگر انسان بتونه به همه چیزای زندگیش حتی آنهایی رو که نمیپسندد انقدر زیبا نگاه کند هیچ وقت از زندگی و مشکلاتش گله مند نخواهد بود

        👏👏👏👏👏👏👏👏👏

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار فرشته مهربانF.s
          1401/04/25 09:40
          مدت عضویت: 1350 روز
          امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
          محتوای دیدگاه: 38 کلمه

          با سلام 

          دوست عزیز خدارو شکر میکنم که نوشته من براتون مفید بود وممنونم از تعریفتون 

          نوشته شما امروز منو دوباره به سمت این صفحه آورد ودوباره نوشته خودمو خواندم وچقدر یادآوری این مطلب برای خودمم مفید بود 

          موفق ومتناسب باشید

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 0 از 0 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghandian5
      1400/10/25 17:53
      مدت عضویت: 1541 روز
      امتیاز کاربر: 3813 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 229 کلمه

      با سلام به دوستان عزیز 

      ورود به دوره جدید را به همه تبریک میگم و میدونم که مطمئنا همه ی ما تغییراتی چه ذهنی و چه جسمی داشته ایم . امیدوارم بتونیم به همین شکل عالی ادامه بدیم .

      جمله ای در این متن بود که توجهمو جلب کرد و اینکه ما هر کاری که به صورت مداوم وروزانه انجام میدیم حاصل اموخته های ماست و دقیقا همینه حتی کوچکترین رفتاری که با اطرافیان داریم را نیز از قبل اموخته ایم و هیچ کدام از انها با ما زاده نشده اند پس چاق شدن هم یکی از انهاست که از قبل در بین اطرافیان یادگرفته ایم و هنوز هم چنین اموزشهایی  در مورد چاقی وجود دارد و ما در امان نیستیم و ناخوداگاه حرفهای کسانی که

       قبولشان داریم را میپذیریم پس باید در راه یادگیری ریشه ها را محکم کنیم تا هیچ طوفانی نتواند درخت نوپا را تکان دهد.طوری باید یادبگیریم و تکرار و تمرین کنیم که انگار چاقی نبوده . ما با اموزشهای صحیح کم کم روشهای قبلی که باعث چاقی ما میشد را کم کم فراموش میکنیم و اموخته های لاغری را جایگزین میکنیم و این کار به کمک ذهن ما انجام میشود.چون جسم ما به تنهایی کاری نمیتواند انجام دهد . آموزشی ماندگار و موثر است که با عمق جان درک شود و سپس به عمل تبدیل شود که این دو بسیار مهم در یادگیری است.

      با تشکر از دوستان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Vafraze12
      1400/10/19 11:55
      مدت عضویت: 1484 روز
      امتیاز کاربر: 10776 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 646 کلمه

      با سلام به خدای مهربانم  که موجودی چون من را خلق کرد تا خودم را به او برسانم.چاقی در واقع مثل زبان مادری هست و من آن را بدون زحمت یاد گرفتم .و حالا می خواهم با شرکت در این دوره شگفت انگیز آموزش لاغری را یاد بگیرم و می دانم که تکرار سبب تثبیت و عدم فراموشی می شود.برای افراد چاق لاغری بدون ورزش و محدویت و رژیم مثل یک معجزه می مونه چرا؟؟چون من وقتی خواستم لاغر بشم تنهایی شروع کردم و ذهن ناخوداگاه را با خودم همراه نکردم پس نتیجه شد فشار عصبی ،شد چاقی دوبرابر،شد ناامیدی و خستگی .من یاد گرفتم که لاغری مثل خیلی کارها آموزشی هست مثل رانندگی مثل زبان مثل آشپزی و خیاطی .من فهمیدم که اگر ذهنم را آموزش بدهم و اون با من همراه بشه منو خیلی سریع تر از چیزی که فکرشو می کنم به نتیجه مطلوب می رسونه.پسسسسسسس تصمیم قاطع می گیرم و با اشتیاق شروع می کنم.هر آموزشی از طریق ذخیره اطلاعات در ذهن صورت می گیره .همانطور که که برای یادگیری زبان دلخواهم/ اقدام/ کردم برای یادگیری لاغری باید اقدام کنم اگه هر روز تکرار و تمرین کنم ذهن ناخودآگاهم چارهای جز تغییر ندارد.من دوست دارم گوش کنم …….. بعد درک کنم…….. عمل کنم………. نتیجه می شود اون چیزی که می خواهم لاغری و تناسب اندام.من بذر لاغری را کاشتم فقط و فقط باید مراقبش باشم .مرحله کاشت را طی کردم و در مرحله داشت بلید مراقب آفتها باشم و همواره شبنم ها و کود مناسب و آبیاری مناسب را انجام بدهم.آخ که چه کار لذت بخشیهمن تز نخوردن زیاد لذت می برم من عاشق خودم هستم چند وقت پیش تو تلویزیون یک کارتون دیدم اسمش بود( روح بامزه)ی هچین چیزی خیلیییی جالب بود توی اون فیلم فهمیدم که باید از لحظه لحظه زندگیم باید لذت ببرم من عاشق خودمم حتی حالا که چاقم من حقمه که از زیبتیی ها لذت ببرم من حقمه که پوشیدن لباس زیبا را تجربه کنم هیچ چیز مثل تناسب اندام زیبا نیست اخ جون آخیش چقدر حس قشنگی دارم چقدر احساس رهایی می کنم احساس می کنم خیلی راحت با روحم ارتباط گرفتم و بدون قضاوت دارم حرف دلمو می گم.همون طور که یک مادر وقتی فرزندش رو به دنیا می یاره عاشقش می شه قربون صدقه اش می شه چون می گه پاره ای از وجودش هست حالا که خدای خوشگلم تکه ای از روحشو توی من قرار داده پس خداجونم عاشق من من هم همش خودمو لوس می کنم اگه اشتباه کنم منو متوجه می کنه یهویی عصبانی نمیشه می گه بیا عزیزم اگه اشتباه رفتی دوباره بیا دوباره بلند شو و من مثل کودکی که وقتی مادرش دستهایش برای آغوشش باز می کنه من هم از دیدن آغوش خداوند لبریز از شوق می شم اگه کودک بیفته پاش آخ بشه یا دردش بگیره اما وقتی شوق آغوش مادر و نگاه پر مهر مادرش را می بیند درد را اصلا احساس نمی کنه می ره و خودشو می اندازه بغل مادرش من هم هر بار که افتادم هر بار که نتیجه نگرفتم هر بار که کمتر نتیجه گرفتم وقتی می بینم خداجونم داره دستاشو طرفمم دراز می کنه( با صدای استاد عطا روشن با دوره تکرار با داشتن احساس آرامش)بلند می شم و با ذوق می دوم سمت آغوش خداوند خداوند منو در آغوشش می گیره موهامو نوازش می ده اشکامو پاک می کنه و دستاشو تو دستام می زاره و می گه معشوق من من همیشه کنارتم همیشه همیشه خیلی بهت نزدیکم و همیشه مر اقبت تو هستم تو فقط کافیه من صدا کنی من همین نزیکی ها هستم من در نگاه پر مهر مادرم من در صحبتهای استاد عطا روشنم من در حس زیبای تو هستم که الان جوانه زده و می خواهد دنیا را با جسمی متناسب احساس کند من همیشه با او هستم فقط کافیه من با تمام وجودت احساس کنی همین. خدایا ممنونم به خاطر این همه زیبایی استاد صمیمانه از شما سپاسگذارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زهرا رضاخانی
      1400/10/15 09:20
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 16369 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 717 کلمه

      چاقی یک زبان مشترک بین افراد چاق است من سال ها تلاش کردم برای لاغری شدن .من تا ۷سالگی کاملا متناسب بودم الان هم یک عکس از ۷سالگی دارم خیلی خوش اندام ریز نقش بودم دقیقا یادمه که خانواده ی من مدام به من میگفتند زهرا زردو وما همسایه ای داشتیم که خیلی زشت بود ولاغر  

      و زشتی اون خانم ربطی به لاغری اش نداشت اما من گمان میکردم چون لاغر است زشت است و از حرف های خانوادم ناراحت میشدم و میترسیدم که منم بزرگ شوم به خاطر لاغری شبیه همسایه خودمان شوم کاملا یادمه به زور میخوردم ومدام مورد تشویق خانواده قرار میگرفتم به خاطر پرخوری نیاد ما از کلاس چهارم اضافه وزن من شروع شد مدام لپ های من رو میکشیدند ومن در دنیای کودکی خودم گمان میکردم خوبه بله من داشتم زبان چاقی رو یاد میگرفتم ناآگاهانه همانجوری که برای فارسی حرف زدن زجری نکشیدم چاقی رو هم به همین راحتی یاد گرفتم 

      از ۱۱سالگی اون لذت های پرخوری تبدیل شد به نگرانی حرف های خانواده جامعه ومدرسه عوض شد چه خبرته کمتر بخور اینو بخور اوند نخور فلان فلان 

      من ایندفعه ترسیدم و نگران شدم از چاق شدن وباز چاقتر شدم کلاس سوم راهنمایی شدم ۷۵ کیلوگرم

      مادرم همیشه هروز هرلحظه میگفت چاقی ارثتیمونه تو شبیه من هستی بارها این حرف تکرار میشد در حالی که الان میفهمم چاقی ارثی نیست چاقی به خاطر پایین بودن متابولیسم بدنم نیست چاقی به خاطر پرخوری عصبی نیس چاقی فقط وفقط فقط یادگرفتنی است ومن که همیشه با مادرم بودم چاقی رو یاد گرفتم و چاق شدم اما خواهرم و دو برادر دیگرم کاملا متناسب بودند و هستند اگه چاقی ارثی بود پس چرا تمام خواهر وبرادرانم چاق نشدند چون مادرم مدام میگقت من و برادر بزرگترم شبیه خانواده ی اون هستیم و دیگر بچه ها شبیه خانواده ی پدرم

      واین فرمول باعث شد من از ۸سالگی چاق بشم و برادر بزرگم بعد از ازدواج چاق شود

      ودیگر بچه ها کاملا متناسب بمانند 

      تازه خود مادر من تا سن ۳۰ سالگی ۵۰ کیلو بوده و خیلی خیلی متناسب و کمر باریک بوده تازه مادر من خواهر دوقلویی داشت که هیچ وقت تناسب اندام آنها یکسان نبود وخاله ام همیشه متناسب تر بو د علاوه بر این من یک خاله ودو دایی کاملا متناسب دارم کاملا متناسب 

      پس چاقی ارثی نیست چاقی زبانی است که من یاد گرفتم والان مدتیه آگاهانه تصمیم گرفتم لاغر شدن رو یاد بگیرم یاد گرفتن لاغری عین تمام مهارت هایی که من دارم نیاز به آموزش تکرار و تمرین دارد عین رانندگی آشپزی زبان انگلیسی و هر مهارتی که من دارم.من آشپزی رو یک سال یا دوساله یاد نگرفتم بلکه حداقل ۱۰ سال طول کشید و همچنان در حال تمرین و یادگیری نکات جدید آشپزی هستم و هروز در مسیر 

      پس برای یاد گرفتن لاغری هم باید هر لحظه هروز در مسیر باشم تمرین کنم تکرار کنم و زمانی که ذهن ناخودآگاه من کاملا زبان لاغری رو یاد بگیره جسم من چاره ای جز لاغری شدن نداره 

      من یک شبه یا یه ماهه یا یک ساله چاق نشدم من در طی ۳۳سال چاق شدم پس نیاید انتظار داشته باشم که یک شبه یا یه ماهه یا یک ساله لاغر شوم همانجور که برای چاق شدن عجله نداشتم برای لاغری هم نباید عجله کنم باید با دقت فایل ها و تمرینات رو هروز انجام دهم درک کنم و به عمل در زندگیم تبدیل کنم ومدام تکرار کنم و بفهمم خطای کارم کجاست چون این مسیر تنها مسیر صحیح برای لاغری و هر موفقیتی در زندگی هست من سال ها برای لاغری تلاش کردم ورزش شدید رژیم قرص پودر دمنوش فقط ۱۲تا ۱۵ کیلو به سختی کم میکردم و یک جایی از کار خسته میشدم عصبی میشدم و رها میکردم ودر طی چند هفته کامل برمیگشت شاید نزدیک ۵یا ۶ بار هردفعه ۱۲تا ۱۵ کیلو کم کردم و باز برگشت و الان من شک ندارم مسیر صحیح رو پیدا کردم میخواهم لاغر بشم و مهتر از آن لاغر بمونم من بذرهای لاغری خودمو کاشتم فقط باید ازش نگهداری کنم نا به محصول برسه من دارم زبان جدیدی رو یاد میگیرم نیاز به زمان داره تمرین تکرار تکرار واحساس خوب و لذت من تا زمانی که زنده هستم این مسیر رو ادامه میدهم چون این مسیر داره سبک زندگی رو بهم یاد میده نحوه ی حل مشکلات رو به من یاد میدهد پس چرا مسیری که به آرامش میدهد را رها کنم 😍😍😍😍😍😍

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 19 از 4 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1400/08/29 10:33
      مدت عضویت: 1350 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 515 کلمه

      با سلام خدمت استاد گرامی وهمگی دوستان عزیزم 

      من تصمیم قاطع خودمو گرفتم تا آموزش هایی که دیدم رو درخودم نهادینه کنم وهرروز بهتر فکر کنم وبهتر عمل کنم تا بدنم خودش روند تناسب اندامشو طی کنه 

      من عاشق خودمم عاشق متناسب شدنم 

      دراین مدت متوجه شدم که هیچ چیز وهیچ کس منو به اندازه متناسب شدن خوشحال وسرشار از آزادی ولذت وتوانمندی نمیکنه 

      چیزی که بارها شنیده بودم که تناسب اندام ذره ای اهمیت نداره ومهم اخلاق وروح پاک انسان هاست 

      اما الان متوجه شدم که یک انسان نمیتواند جسمی مریض چاق وبا کلی اختلالات عصبی رفتاری ذهنی داشته باشه وروحش رشد کنه واخلاقش تعالی پیدا کنه 

      امروز مطمئنم همه باورهای قبلیم نتیجه توجیه وبهونه لاغر نشدن اطرافیان من بوده که به من انتقال دادن تا بار مسئولیت لاغر ومتناسب شدن را از دوش خود ومن بردارند وکاملا باور غلطی بوده

      امروز من احساس اختیار مسئولیت پذیری آزادی ولذت بیشتری میکنم احساس آرامش بیشتر که زندگی زجر آور نیست  وسراسر دردو عذاب 

      زندگی بینهایت زیباست از آن جهت که هدیه ای از جانب خدای مهربانم هست در حالی که تکه ای روحش را دروجودم به جای گذاشته 

      مادرها وقتی فرزندی بدنیا میاورند میگن جگر گوشه من یا پاره تن من هر مادری احساس میکنه تکه ای از وجودش را تبدیل به این کودک کرده واز این رو شگفت زده وسرشار از عشق مادری میشه 

      حالا دیگه ببین چقدر عزیزم برای خداوند که جگر گوشه اش شدم پاره تنش شدم که روحش درمن قرار داده 

      هر چقدرم اشتباه رفتم بازم جگر گوشه وعزیز دلشم 

      حالا که اینقدر ناز پروده وعزیز کرده ودلبرم اینقدر لوس خداجونمم عزیز دلشم عشقشم ببین چقدر عاشق متناسب شدن منه  چقدر عاشق پیشرفت من چقدر عاشق اینکه حالم خوب بشه وخوب بمونه 

      چقدر دوست داره تاج سر همه مخلوقات والگوی همه بنده هاش بشم 

      وقتی بهش فکر میکنم میبینم خدا ۹۰ درصد راه رفته که من متناسب وزیبا وسالم بشم ده درصدشم گفته توبیا سمتم آخه منم عاشق اینم که بیای طرفم باذوق تا قند تو دلم آب بشه 

      مثل مادری که از قصد میشینه عقب تر فقط کمی عقب تر ودستاشو بازمیکنه ومیگه جان دلم بیا پیش مامان 

      بیا قربونت بشم بیا عزیز دلم 

      درحالی که میتونه ودلش پز میکشه که یه لحظه هم نوزادش ازش دور نباشه وهمیشه تو آغوشش باشه 

      اما میگه بگذار یاد بگیره رو پای خودش بایسته وراه بره میخواد استقلال بچشو ببینه میخواد پیشرفتشو ببینه میخواد بزرگ شدنشو ببین حالا این بچه که ذوق داره بره بغل مامانش ممکنه بیوفته گریه کنه دردش بگیره حتی کمی کوفته وزخمی بشه اما چشمای مامانش ودستای مامانش چنان شوق دروجودش ایجاد میکنه که بلند میشه چند قدمو میره 

      منم با خداجونم اینجوریم گاهی از دستش عصبانی هم میشم که چرا نمیاد سمتم وبلندم کنه وراه ببره اما وقتی صورت پرمهرشو عشقشو وشوق رسیدن بهم میبینم از خودم خجالت میکشم وبیشتر تلاش میکنم برم درآغوشش آغوش خدا همونجاییه که دراوجیم رسیدیم بهش وقتی بشم متناسب وخوشهیکل رسیدم بهش وقتی بشم یک زن پولدار وموفق رسیدم بهش 

      وقتی بشم یک انسان دانا رسیدم بهش 

      وهرچیزی که بخوامو وآرزوشو داشته باشم خدامنو بلند میکنه میگذاره پنج قدم عقب تر میگه بیا عزیز دلم 

      تو میتونی تلاشتو بکن قربونت بشم 

      من درست روبروتم دستامو ببین فاصله ای نیست 

      بیا 

      خداجونم عاشقتم وممنونم که همیشه وهمه جا هستی 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 29 از 6 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojgan
      1400/06/25 08:35
      مدت عضویت: 1672 روز
      امتیاز کاربر: 4346 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 80 کلمه

      سلام وقت بخیر.  آموزش بهترین روش قدم گذاشتن در راهی است که تا امروز راه حلی برای آن نداشتیم . و بشخصه می دانم که این نگرش و روش درستی می باشد. و من از مطالب آموزشی استفاده خواهم کرد و گام به گام پیش خواهم رفت و بارها و بارها ادامه خواهم داد تا همانند سایر مهارت‌ها جزوی ز اطلاعات ذهن من بشود و من در آرامش آینده ایی زیبا را سپری کنم.  سپاس از توضیحات عالی شما .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1400/05/23 16:51
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 132 کلمه

      با سلام.

      من امروز برای سومین بار میخوام دوره را تکرار کنم…

      نهال تناسب اندام من امروز ۳ ساله شده است..

      و خوشحالم و سپاسگزارم که در این مدت رهایش نکردم..

      هدف من از این سری تکرار ، شادی و آرامش است..

      دوست دارم که با احساس یک فرد ۵۴ کیلویی این دوره را انجام بدهم ..و با اطمینان او از آموزش ها را تکرار کنم.

      در هر لحظه از مسیرم لذت ببرم …

      من از اینکه هرروز یک قدم برای خودم برمیدارم خوشحالم..

      و بسیار خوشحال تر اینکه به خودم افتخار میکنم که رها نکردم و ادامه دادم..

      و امروز هم ردی از خودم در این صفحه به جای میگذارم.

      تصمیم دوم من این است که دیگر به مقدار کلمات نظراتم توجهی نکنم و هرچه از دلم برمیآید را ثبت کنم..

      با آرزوی شادی و سلامتی برای همه ی اعضای سرزمین لاغرها

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 15 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتوانم
        1400/08/24 10:22
        مدت عضویت: 1532 روز
        امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 110 کلمه

        با سلام .

        و من اینجا هستم تا برای چهارمین بار دوره ی تکرار را انجام دهم.

        خیلی خوبه که میبینم در انجام کاری که دوستش دارم انقدر استمرار داشتم، حتی چندین بار هم تکرارش کردم و هنوز هم در مسیرش هستم.

        یادگیری ، پلی است برای تجربه ی شرایطی که دوستش داریم، برای تغییر کردن و برای لذت بردن..

        شاید یکی از فرق های ما با سایر موجودات همین قدرت یادگیری مطالب جدید است..

        نعمتی که باید برایش بی اندازه سپاسگزار بود..

        درست مثل رانندگی ، مطالبی که در لاغری با ذهن آموخته میشوند تبدیل به بخشی از ناخودآگاه ما میشوند و هیچ گاه فراموش نخواهند شد…

        برای خودم و همه ی دوستانم آرزوی موفقیت میکنم..🌹

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Rasekh99121
      1400/04/28 08:27
      مدت عضویت: 1164 روز
      امتیاز کاربر: 3476 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 161 کلمه

      یکبار دوره رو از اول تا آخر بدون کم و کاست انجام دادم ، از نظر روحی تمام چیزی رو که میخواستم و لازم بود به دست آوردم و احساسم بسیار خوب بود ولی از نظر فیزیکی و جسمی تاثیری ندیدم ، خیلی ناامید شده بودم ، تصمیم گرفتم برای بار دوم شروع کنم و این کار رو هم کردم تا هفته سوم  ادامه دادم ولی نه طبق برنامه استاد ، مثلا یه روز که وقت کمتری داشتم فایل کمتری گوش میدادم و اگر  وقت بیشتری داشتم تعداد فایلهای روزانه را افزایش میدادم اما به نظرم بر خلاف دفعه اول نظمی در کارم نبود بنابراین تصمیم گرفتم از امروز  دوباره از روز اول شروع کنم و دقیقا طبق برنامه آقای عطار پیش بروم 

      پس با توکل به خدا شروع مجدد خود را اعلام میکنم . و سعی میکنم تمام موانع ذهنی لاغری را از سر راه خود بردارم ، به امید نتیجه ای شگفتی ساز برای خودم و همه شما دوستان عزیز 

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 7 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار shahla mahmoudi
        1400/05/17 03:31
        مدت عضویت: 1704 روز
        امتیاز کاربر: 23407 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        همیاری
        محتوای دیدگاه: 91 کلمه

        سلام دوست عزیز

        من فکر میکنم اگر شما به دنبال دلیل خوب انجام ندادن دوره بگردید و آنها را برطرف کنید به شما برای بهتر انجام دادن اینبار کمک میکند  والا امکان اینکه باز هم در تله قبلی بیافتید و شور و شوقی را که میخواهید نداشته باشید هست 😥😥

        من به شما تبریک میگویم که تصمیم به شروع دوباره گرفته اید و این نشان دهنده این است که ذهن ناخودآگاه شما به این دوره شگفت انگیز ایمان دارد و میخواهد که شما در این مسیر مانده و استمرار داشته باشید

        موفق باشید 🙏😊😊

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 4 از 1 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار elham.farzaneh
      1400/03/22 10:47
      مدت عضویت: 1530 روز
      امتیاز کاربر: 253 سطح ۱: کاربر مبتدی
      مدال طلایی
      محتوای دیدگاه: 435 کلمه

      از همون ابتدا چاقی رو خوب خوب یاد گرفتم. اون موقع که یادمه هر کسی منو می دید می گفتن ماشاالله؛ دخترتون چه تپل و نازه. 

      مادربزرگ خدا بیامرزم که می گفت بچه برای اینکه سالم باشه باید دو پر گوشت داشته باشه. چیه بچه های لاغر؛ همش مریضن.

      همون موقع ها یادمه برام سوال بود که چرا خواهرم که همیشه لاغره پس مریض نمیشه آخه؟

      همینطور زمان می گذشت و من چاقی رو خوب خوب یاد می گرفتم و در اون به مرحله استادی رسیدم. 

      اما کار به جایی رسید که از دیدن خودم در آینه، از حضور در خیابون و بودن با دوستام خجالت زده و شرمنده شده بودم.

      تصمیم گرفتم وزنم رو کم کنم. اما چطور؟

      با مراجعه به مشاور لاغری شروع کردم. تو رژیمم بهم کلی خیار و کاهو و… داد که از خوردنشون متنفر بودم. اصلا کلمه رژیم حالمو خراب می کرد.

      منم خب چون چندان رعایت نمی کردم نتیجه نمی گرفتم و در نتیجه، هر وقت می خواستم هفته بعدش مراجع کنم می ترسیدم. چون می دونستم اوضاعم فرق چندانی نکرده.

      باشگاه هم کنارش می رفتم؛ اما به صورت مقطعی و معمولا در تابستون. هر روز که می خواستم برم از خدام بود که یه اتفاقی پیش بیاد که نخواسته باشه برم. بعضی وقت ها هم خودم یه بهونه ای جور می کردم که نرم.

      همه اینها گذشت تا با روش خام گیاهخواری آشنا شدم. حدود 2 ماه انجامش دادم و کلی از وزنم کم شد. هر کسی منو می دید می گفتم تو چی کار کردی؟ تو دلم قند آب میشد. اما واقعا نتونستم ادامه بدم و روزم رو با کاهو و خیار و … شروع کنم و به پایان ببرم.

      حدودای سال 96 بود که نمی دونم چطوری دیدم در یک کانال لاغری عضو شدم. واقعا هیچ وقت نفهمیدم چطوری عضو شدم.

      من اصولا هیچ وقت نمیشد که کلیپ ها یا ویس ها رو بشنوم. اما اتفاقی یکی از ویس ها رو باز کردم و همون جا میخ کوب شدم. (اینم بگم که دقیقا چند روز قبلش از شدت استیصال تصمیم گرفته بودم دوباره خگخ رو شروع کنم. اما از خدا خواسته بودم که هدایتم کنه و بهم بگه این کار درست هست یا نه؟)

      بعد از شنیدن اون ویس، رفتم پی وی استاد عطار روشن و ازشون تشکر کردم. و وقتی استاد در مورد دوره صحبت کردند بدون هیچ تاملی تصمیم گرفتم شرکت کنم.

      دوره رو شروع کردم؛ اونم چندین بار. اما وسطای کار رهاش می کردم. 

      گذشت و گذشت تا رسیدم به سال 1400 و شروع دردهای کمرم به خاطر وزن بالا.

      همین شد که یه تصمیم جدی گرفتم که این دفعه خوب خوب و تا انتها ادامه بدم تا به لطف خدای مهربان بشم اونی که می خوام.

      خدایا شکرت…

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 14 از 3 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار saberizahra80
      1400/03/10 10:09
      مدت عضویت: 1596 روز
      امتیاز کاربر: 3426 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      دیدگاه فنی
      محتوای دیدگاه: 792 کلمه

      سلام🙂

      لاغری با ذهن چیه؟

      ما معتقدیم چاقی رو یاد گرفتیم و تفاوت ما با افراد متناسب همینه👌👌

      پس میتونیم لاغری رو هم یاد بگیریم و مثل هر آموزش دیگه ای اگه بارها تکرار بشه و جزئی از شخصیت و رفتار روزمره ما بشه تا همیشه متناسب خواهیم بود🤗

      ما در این روش فرمولهای چاق کننده ذهن رو میشناسیم و با آموزش لاغری فرمولهای جدید رو هم در ذهن قرار میدیم ولی اینبار چون فرمولهای جدید رو تکرار میکنیم و از اون مهمتر چون طبق فرمولهای جدید رفتار میکنیم به مرور طبق قانون توجه پیوندهای عصبی فرمولهای قبلی سست میشه وپیوندهای عصبی مسیر لاغری محکمتر میشه  و این همان یادگیری هست که دیگه فراموش هم نمیشه🙂👌

      در یادگیری با ذهن چه رژیمی رو باید رعایت کنیم؟

      هیییییچ رژیمی در این روش داده نمیشه🙂

      و ما  وقتی ترس از مواد غذایی و ترس از خوردن و برچسب های ذهنی مون از غذاها رو تغییر بدیم اونوقت طبق میل مون از هر ماده غذایی و به هر مقدار که نیاز مون هست میخوریم و لاغر میشیم😏

      چه ورزشی در این روش باید انجام بدیم؟

      هییییییچ ورزشی حتی پیاده روی هم لازم نیست🤗

      ما در ایندوره یاد میگیریم که متابولیسم بدن ما با سایر افراد که متناسب هستن یکیه و به همین دلیل لازم نیست برای بالا بردن سوخت و ساز ورزش کنیم و کالری بسوزونیم 🙂👌

      که اتفاقا اگه با هدف لاغری بخوایم ورزش کنیم یه ترمز جلوی راه تناسب قرار دادیم😏

      چه دارویی باید بخوریم؟

      هیییبچ دارویی نمیتونه ما رو لاغر کنه و تمام ادعاهای شرکتهای داروسازی در این مورد کلا پوچ و بی اساس هست 

      ما تمام آنچه برای لاغر شدن نیاز داریم در بدنمون داریم پس احتیاج به هیچ داردی چربی سوز و بالابرنده سوخت و ساز نیست😏👌

      چه دمنوشی باید بخوریم؟

      هییییچ دمنوش تلخ و بدمزه ای لازم نیست بخورین پس فریب عطاریها و شرکتهای سازنده دمنوشهای لاغری رو هم نخورین و معده خودتون رو با این دمنوشهای مسخره آسیب نزنین

      چه کرم یا ژل چربی سوزی باید استفاده کنیم؟

      هییییچ کرم یا ژل چربی سوزی وجود نداره که شما رو لاغر کنه و همه اینها تبلیغات دروغی هست که به خاطر نیاز شدید افراد چاق به لاغر شدن باعث سو استفاده آدمهای سود جو شده 

      فریب این نبلیغات رو نخورین و چه بسا با استفاده از این کرمها حساسیت پوستی هم پیدا کنین و مدتها درگیر درمان عوارض باشین😶😑

      گن لاغری و ساعت شنی و…هم لازم نیست استفاده کنیم؟؟؟؟

      همه اینها فقط یه مشت دروغه و شما با فشاری که کشهای سفت این گنها به جسم شما وارد میکنن نمیتونن مدت زمان زیادی اونو ببندینو احساس خفگی و فشار میکنین و عرق سوز شدن و حساسیت به جنس این گنها هم معضل دیگه ای هست پس پولتونو بابت این وسایل مسخره هدر ندین👌😏

      پس چی کار باید بکنیم تا لاغر بشیم؟؟؟

      شما باید از همون روشی که چاق شدین لاغر بشین به راحتی بدون ناراحتی بدون محدودیت بدون تغییر در مقدار خوردن و زمان خوردن 

      باید آموزش جدید رو به ذهنتون بدین و تکرار کنین و بر اساس آموزش جدید عمل کنین تا خیلی ساده و طبیعی لاغر بشین فقط به سری نکته داره که باید رعایت کنین؛

      ۱-هر روز فقط یه قدم برمیداریم تا از شرایط فعلی فاصله بگیریم و به سمت شرایط ایده آل حرکت کنیم پس اینکه چند تا فایل رو گوش بدیم کمکی به اینکه زودتر لاغر بشیم نمیکنه😏😉

      ۲_اینکه عجله نداشته باشیم و به جسم و ذهنمون اعتماد داشته باشیم و اجازه بدین آموزشها اثر خودشو بذاره و به روند لاغر شدن جسم هم اعتماد کنیم که بهترین فرم بدنی رو برامون میسازه👌🤩

      ۳_ترازو رفتن و وزن کردن یا سایز کردن ممنوعه و از احساس خوبی که دارین بدونین در مسیر هستین و لازم نیست خودتونو با اعداد بسنجین👌👌

      ۴_سرعت تغییر جسم خیلی کمتر از سرعت تغییر ذهنه پس انتظار نداشته باشین با هر بار فایل گوش کردن مقداری از وزن و سایزتون کم بشه👌👌(باگ ذهنی خودم😁)

      ۵_نتیجه رو رها کنین و فقط با احساس خوب و اشتیاق هر روز فایلها رو گوش بدین و تمرینات رو انجام بدین و این روند رو تا زمانی که متناسب بشین ادامه بدین👌👌👌

      ۶_تا زمانی که خودتون آموزشها رو درک نکنین و به اونا عمل نکنین لاغر نمیشین صرف خرید می‌کنم اموزشی و گوش دادن فایل شما رو لاغر نمیکنه👌👌👌🤨

        ۷_سرعت لاغر شدن خیلی بیشتر از سرعت چاق شدنتونه ولی اینطور هم نیست که یکماهه و شش ماهه اتفاق بیوفته

      ۸_خودتون رو با دیگران مقایسه نکنین هر کسی شرایط زندگی متفاوت و درگیریها و مشغله های ذهنی متفاوتی از بقیه داره ولی تمام کساییکه این مسیر رو ادامه میدن و رها نمیکنن در نهایت متناسب میشن با هر شعلی با هر درجه سوادی با هر ذهنیتی با هر سنی…‌😊😊

      ۹_برخلاف سایر روشهای لاغری در ابن روش شما جوانتر شادابتر و زیباتر میشین و از افتادگی و شل شدن پوست خبری نیست😊

      چه روشی بهتر از این 😊😊👌👌

      پس ایمان داشته باشیم به این آموزشها و به خودمون که توانایی لاغر شدن از طریق ذهن رو داریم و ادامه بدیم با قدرت👌👌

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 39 از 8 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار صبا
      1400/03/06 15:56
      مدت عضویت: 1317 روز
      امتیاز کاربر: 12266 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 278 کلمه

      سلام

      علاوه بر مثال کشاورزی که با تمام مراحل ذهنی شباهت داره،  مثال هایی که درباره ی رانندگی میزنید هم خیلی به من تاحالا توی مسیر تناسب اندام کمک کرده. بار ها دیدم که مادر و پدرم بدون هیچ تلاشی رانندگی میکنند و حتی زمانایی که یه نفر میاد روی دستشون یا ممکنه مشکلی براشون توی رانندگی کردن پیش بیاد ، خیلی خوب از پسش بر میان ولی برای منی که تا حالا رانندگی نکردم ، این کار خیلی سخت و دور از ذهنم به نظر میاد اما برای پدر و مادرم و یا هر کس دیگه ای که رانندگی بلده مثل آب خوردنه . اونا تمام حرکت هاشون در رانندگی بر اساس عادتشونه و میبینم که چقدر عالی انجامش میدن. الان دیگه از طریق آشنا شدن با روش های ذهنی متوجه شدم تنها دلیل موفقیت اونا استمرار داشتنشونه اگه توی رانندگی کردن استمرار نداشتن و آموزه هاشون رو تکرار نمیکردن انقدر دست فرمونشون خوب نبود و نمیتونستند ماشین رو کنترل کنن . هر آموزه ی جدیدی نیاز به زمان و تکرار داره تا توی ذهن تثبیت بشه و تبدیل به عادت اون فرد بشه نیاز نیست هر روز برن کلاس رانندگی اما نیازه چند بار در هفته رانندگی کنن که چیز هایی که توی ناخودآگاهشون ثبت شده از یادشون نره. لاغری هم همینطوره. نمیتونیم از مسیرش خارج بشیم و انتظار داشته باشیم تمام آگاهی ها توی ذهنمون بمونن ، حتی اگه همه ی فایل ها رو حفظ باشیم باید بازم تکرارشون کنیم و گرنه فرمول های جدید به فراموشی سپرده میشن و ما کم کم رفتار قبلی رو که اشتباه و نا آگاهانه بود رو انجام میدیم.

      ممنون از این مقاله ای که به این خوبی نوشته بودینش

      خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 22 از 5 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار s99malekan
      1399/08/30 17:13
      مدت عضویت: 1338 روز
      امتیاز کاربر: 7470 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 66 کلمه

      سلام استاد و دوستان عزیز….
      من سه ماهه با سایت شما آشنا شدم و همراه شما بودم. خیلی خوشحالم.‌گرچه توفیق خریدن دوره ورود به سرزمین لاغرها رو نداستم ولی بزودی تهیه میکنم….الان قصد دارم دوره رایگان رو تکرار کنم.البته مطم،نم دوره رو تهیه میکنم…..
      خیلی خوشحالم
      تا الان تغییر جسمی نداشتم ولی حالم خوبه.‌آرامش دارم و همین کافیه. من در مسیر درستم و بزودی لاغریم اتفاق میفته.اطمینان دارم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        امتیاز کاربر: 5961 سطح ۳: کاربر پیشرفته
        محتوای دیدگاه: 33 کلمه

        سلام دوست عزیز
        خوشحالم احساس بهتری دارید
        اگه میخوای در مسیر لاغری با ذهن خیلی ساده و با لذت و آرامش لاغر بشی این عبارت رو از ذهنت پاک کن “تا الان تغییر جسمی نداشتم”

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 10 از 2 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
          آواتار هانیه
          1400/10/14 11:01
          مدت عضویت: 1109 روز
          امتیاز کاربر: 12738 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
          همیاری
          محتوای دیدگاه: 528 کلمه

          خوندن این پاسخ شما به دوستمون چقدر برای این روزهای من جالبه. یعنی حتی نگم تغییر رفتاری و دهنی داشتم اما جسمی نه! چه نکته ظریفی. بازم توجه به نکات مثبت رو دارین یادآور میشین. توجه و تمرکز به خواسته بجای ناخواسته. درست میگین. من از کجا میدونم درون من و توی جسم من چه اتفاقاتی داره میفته؟ از کجا میدونم سلول هام دارن چه تغییراتی رو اعمال میکنن؟ کبد و کلیه و رگ ها و چربی هام چه رفتاری دارن؟ شاید اونچه در ظاهرم دیده میشه تغییر نکرده باشه اما یادم نره که اول ذهن تغییر میکنه و بعد جسم و این جسم تشکیل شده از میلیونها سلول و هزاران عصو ریز و درشت. من که از روند تغییر فیزیکی و جسمی باخبر نیستم شاید همین الان که اینجا نشستم کبدم داره سموم و آشغال ها رو تصفیه و تخلیه میکنه. سلولهام دارن بروز میشن و تغییر پیدا می کنن و … من باید یادم باشه که اون دونه زیر خاک برای اینکه از خاک سر بیرون بیاره اول باید ریشه هاش قوی بشه (اصلاح و تغییر باورهای ذهن) و بعد که جوونه میرنه برای رشد و تقویتش باید ازش مراقبت کنم. نورش، آبش، خاکش باید خوب باشه، بهش رسیدگی کنم و نذارم پرنده بیاد سراغش و نوک بزنه. مراقب باشم دچار آفت نشه و کود و تقویتی بهش بدم و خلاصه همیشه بهش سر بزنم (استمرار و تکرار ) باید مراقب باد و طوفان باشم و دورش حصار و کنارش یه حائل بذارم که بهش تکیه کنه که نشکنه و خم نشه توی باد (دوری از افکار و اتفاقات و آدمهای سمی) کم کم ساقه جوونش بزرگ میشه، من نمی بینم چه اتفاقی میفته اما یاد گرفتم و خوندم که برای این کار هنوزم باید ریشه ها قوی باشن (تقویت باورهای ذهنی درست)، هزاران تکثیر سلولی باید رخ بده در درون این گیاه تا آوندهای درون ساقه ها کلفت تر و بزرگ تر بشن و جوونه ها بیشتر و برگ ها بیشتر و پهن تر بشن تا بالاخره گیاه بالغ بشه (تغییرات ریز و پنهان فیزیکی در لایه های پنهان جسم) و بعد کم‌کم این ساقه نرم و نازک میشه یه تنه قوی و کلفت با شاخه و برگهای زیبا که دیگه باد هم به راحتی تکونش نمیده. الان دیگه هم ریشه هاش محکمه و هم تنه ش جوندار و محکمه. اما هنوزم مراقبت میخواد که آفت نزنه. هنوزم مراقبت میخواد که یکی نیاد تبر برداره و بیفته به جون این تنه محکم. خدای من اینها چی بود که به ذهنم اوند و انگشتهام تایپشون کرد😭چشمهام پر از اشک شدن. خدایا میدونی که چقدر عاشق لاغر شدنم. می بینی که چقدر با عشق تو این راه و مسیرم. کمکم کن که مراقب اون بذری که با عشق کاشتم باشم. کمکم کن که ببینم شاخ و برگ زدنش رو و بشینم زیر سایه ش و از درختی که با عشق کاشتم کیف دنیا رو ببرم. خدای خوب من، اینکه من اینجام اتفاقی نبوده و نیست. هیچ چیز توی دنیا اتفاقی نیست، من حال خوب و جسم سالمم رو از تو می خوام. کمکم کن همچنان ادامه بدم و با عشق و شوق به اونچه لایقشم و تو رو خوشحال میکنه و من رو بنده سپاسگزارتری میکنه برسم. 

          برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
          امتیاز: 4 از 1 رأی
          افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فرشته مهربانF.s
      1399/08/24 18:38
      مدت عضویت: 1350 روز
      امتیاز کاربر: 7576 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 206 کلمه

      باسلام خدمت همگی همراهان میخوام بگم که من اولین باره که دارم دوره لاغری رو تکرار میکنم واولین روزم هم هست تا به حال خیلی چیزا یاد گرفتم وفکرم هم نسبت به چاقی کلی تغییر کرده اینکه متوجه شدم من هستم که انتخاب میکنم که کی وچه چیزی وچقدر بخورم واین حس خوبی به من میده اما پرخوری بدترین ظلم وعذاب دنیاست من تا به حال فکر میکردم اگه مقداری غذایی که میخورم کم باشه لاغر ومتناسب میشم اما الان متوجه شدم دیگه نیاز نیست گشنگی بکشم فقط همین که سیر شدم دیگه نخورم عالیه ومن متناسب میشم مهم حال خوب من قبلا همش فکر میکردم باید سختی کشید تا متناسب شد اما الان با تمام وجودم میدونم که من باید حال خودمو خوب کنم تا متناسب بشم خیلی عالیه امروز برای اولین بار رفتم پیاده روی با فایل های پیاده روی استاد برای اولین بار بود که به هیچ چیز ناراحت کننده ای فکر نکردم وجالب اینجا بود که وقتی به چهره اکثر آدم ها نگاه میکردم ناراحت بودن ویا وقتی با هم اومده بودن پیاده روی همش غر میزدن وخانم وآقای منفی بافشون یک لحظه رهاشون نمیکرد من بسیار مشتاق تکرار این دوره هستم متناسب شدن با تمام وجودم یاد میگیرم وعمل میکنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار azita
      1399/08/04 09:52
      مدت عضویت: 1688 روز
      امتیاز کاربر: 6648 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 58 کلمه

      دومین بار است که می خواهم دوره تکرار را بگذرانم وبا اشتیاق کامل مسیر وراه لاغری را انتخاب کردم اوایل باورش برام سخت بود که چاقی هم انتخاب خودم بوده چون اینطوری یادش گرفته بودم ولی الان وباگذروندن دوره آگاهی های منم افزایش یافته و با اطلاعات بهتر وکامل و درست تری در این راه قدم برمی دارم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 3 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Razi
      1399/06/15 16:22
      مدت عضویت: 1597 روز
      امتیاز کاربر: 511 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 262 کلمه

      ما همانطور که از کودکی ناخواسته و بدون تصمیم قبلی زبان مادری را از محیط یاد گرفته ایم چاقی را هم ناخواسته یاد گرفته ایم و هیچ کس مقصر نیست. ولی الان باید آگاهانه تصمیم بگیریم و تلاش کنیم تا زبان دیگر یا زبان لاغری را آموزش ببینیم.باید با انجام تمرینات ذهن را همسو با خواسته مان کنیم و وقتی خواست ما و خواست ذهن هماهنگ شد رسیدن به هدف و آموزش زبان جدید فوق العاده آسان و راحت خواهد بود.
      چاقی و لاغری یک زبان هستند که هر دو یاد گرفتنی اند. پس با یادگیری زبان لاغری به سادگی لاغر خواهیم شد.فقط زبان جدید نیاز به تمرین تکرار و استمرتر داره چون زیان چاقی را ناخوداگاهمون آموزش دیده ولی زبان لاغری رو خودمان آگاهانه تصمیم گرفتیم که یاد بگیریم
      نکته مهم در این یادگیری لذت بردن از مسیر است .باید از انجام تمرینات لذت ببریم و‌همیشه حس خوب داشته باشیم. باید این آموزش رو به یه جور تفریح و‌دلخوشی تبدیل کنیم تا ذهن هم لذت ببره از مسیر و‌مایل باشه که همراهی کنه و سریعتر و زیباتر ما رو به هدف برسونه
      من از بودن در مسیر شاد متناسب شدن لذت میبرم و با عشق و شادی تمرینات رو انجام میدم و از انجام تمرینات لذت میبرم
      من ای بار میخوام با تعهد بیشتر و با حس خوب با شادی تمرینات رو انجام بدم و این بار متعهد هستم که برای رسیدن به هدف نهایی یعنی وزن ۵۸ و سایز ۳۸ همه همه همه تلاشم رو بکار ببرم و با درک دوره ‌‌نه فقط گوش کردن به تمرینات بطور جدی دوره آموزشی رو‌دمبال کنم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ghazalgolipur
      1399/06/08 19:48
      مدت عضویت: 1424 روز
      امتیاز کاربر: 3396 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 69 کلمه

      سلام
      من امروز اولین روز است که میخوام تکرار کنم دوره رو
      و اولین بار هم هست …و خوندن مطالب لذت بردم و خیلی خوب درک کردم چون دوره رو گذروندم‌‌‌‌…
      همونطور که روز اولی که میخواستم دوره رو آغاز کنم با تصمیم قاطع و اشتیاق آغاز کردم
      امروز هم با قاطعیت و اشتیاق شروع می کنم و گامی دیگر بر میدارم برای ادامه راهم برای هدفم 🌷

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Tina82
      1399/06/01 13:51
      مدت عضویت: 1650 روز
      امتیاز کاربر: 1967 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 252 کلمه

      سلام
      من براي بار اول است كة ميخواهم دوره تكرار را شروع كنم و به خاطر اين فكر زيبا و قرار دادن دوره تكرار از استاد تشكر ميكنم چرا كه هر روز فكري جديد براي اسان رسيدن به مقصد براي مشتاقان رسيدن به تناسب دارند
      من اين روش را ادامه خواهم داشت و با خودم عهد بستم در مسير بمانم مسيري كة فقط به جسم مربوط نيست بلكة تمام جوانب زندگي را تحت شعاع قرار ميدهد من اينجا ميمانم و هرچه فايل هست را حتما ميگذرانم و قدم در جا پاهاي استاد قرار ميدهم و ميدانم زندگي در ارامش و شكرانه نعمت بايد هميشگي باشد و رسيدن به ان به تكرار هميشگي نياز دارد و هر چه بيشتر تكرار كني نتيجه بهتري خواهي گرفت
      از خداوند سپاسگزارم كة در مسيري زيبا همراه با خدا شناسي قرار گرفتةام
      من ديگر براي بدست اوردن خواستهايم رنج و عذاب نمي كشم و مسير را با لذت قرار است طي كنم مسير هر چقدر طولاني باشد مهم نيست مهم لذت بردن از مسير است
      من از روزي كه شركت كردام بدون ترس غذايم را ميخورم و اضافه وزن نداشتم و مقداري هم كم كردةام و اين نشانه زيباي است كة به من ياداوري كرده كة من تمام اگاهيهاي مسير را دريافت نكردةام و بار دوم بيشتر از بار اول درك خواهم كرد خيلي مشتاق دوباره شنيدن فايلها هستم و ميدانم نكات بسيار زيادي در انتظار من هستند كة گام به گام انها را نيز جذب كنم
      خداوندا سپاسگذارم به خاطر تمام دادها و تمام خواستهايم كة قرار است به من بدهي 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار عالیه هاشمی
      1399/06/01 12:32
      مدت عضویت: 1700 روز
      امتیاز کاربر: 990 سطح ۲: کاربر متوسطه
      محتوای دیدگاه: 77 کلمه

      سلام به استاد عزیز و دوستان خوبم
      من از امروز میخوام دوره تکرار رو در کنار دوستای عزیزم شروع کنم تا بتونم یک جهش دیگه در روند متناسب شدنم داشته باشم
      واقعا این دوره یک دوره عالی هستش و خدا رو شکر میکنم که تونستم در این مسیر قرار بگیرم
      میخوام یک بار دیگه با قدرت و اشتیاق و احساس عالی این دوره رو طی کنم که هم لذت ببرم و هم به روند متناسب شدنم کمک کنم
      خدایا شکرت

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/06/01 07:31
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 197 کلمه

      با سلام.
      به نظر من تکرار کردن یک نعمت از طرف خداوند هستش که باید به خاطرش سپاسگزار بود. چون اگر تکرار نباشه زندگی ممکن نیست.
      زندگی ما و نتایجی که میگیریم به خاطر تکرار یک سری مشخص از رفتار و افکار ما هستش و اگر بخوایم نتیجه تغییر کنه باید افکار و رفتاری که در طول روز تکرار میکنیم رو تغییر بدیم نه اینکه تکرار کردن رو متوقف کنیم.
      برای مثال تکرار رانندگی باعث تثبیت رانندگی میشه. تکرار پرخوری باعث اضافه وزن شده، تکرار افکار منفی باعث افسردگی میشه و…
      تکرار افکار خوب باعث قرار گرفتن در مدار دریافت اتفاقات و نعمت های خوب میشه اما باعث نمیشه که قسمت تکرار افکار منفی پاک بشه. این قسمت هست اما دلیل اینکه دیگه در زندگی اهمیت نداره و تأثیر نمیذاره این هستش که ما انتخاب کردیم که بهش بی توجه باشیم و افکار بهتری رو تکرار کنیم.
      در هر صورت تکرار معجزه میکنه.
      من تصمیم قاطع گرفتم که برای تغییر و تثبیت نتیجه ی زندگیم، تکرار دوره ی ورود به سرزمین لاغر ها رو انجام بدم. تعهد بدم که از مسیر لذت میبرم. و ایمان داشته باشم که از این روش لاااااااغر میشممم. ❤️❤️😍
      1 شهریور ماه سال 1399

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      مشاهده پاسخ ها
        آواتار من میتوانم
        1400/05/23 16:37
        مدت عضویت: 1532 روز
        امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
        محتوای دیدگاه: 43 کلمه

        ۲۳ مرداد ۱۴۰۰

        و من هنوز در مسیر دوست داشتنی ام هستم..

        امروز روز اول من در دوره ی تکرار است ..دوره ی لاغری با ذهن را همراه استاد به پایان رساندم و امروز هم شروع میکنم تا تکرار کنم با ایمانی بسیار زیاد ..

        برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
        امتیاز: 0 از 0 رأی
        افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribapiri5
      1399/04/22 07:20
      مدت عضویت: 1545 روز
      امتیاز کاربر: 2564 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 49 کلمه

      سلام بر خدای بخشنده ومهربان🌹💐🌹
      سلام بر استاد گرامی و دوستان همراهم 💐💖💐
      روز اول تکرار
      امروز برای بار دوم دارم دوره تکرار را شروع میکنم این بار مصمم تر از دفعه قبل با آگاهی وشوق بیشتر در این راه قدم بر میدارم تا ب رویای خودم دست پیدا کنم ،

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Maryam Piri
      1399/04/15 12:40
      مدت عضویت: 1673 روز
      امتیاز کاربر: 9709 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 28 کلمه

      سلام
      امروزبرای دومین باردوره ی تکرارراشروع کردم وحس تازه وجدیدی دارم وخداوندرابابت این هدایت دوباره ،اشتیاق عالی که دارم سپاسگزارم وبسیارخوشحالم که جزوشگفتی سازان این دوره هستم ازاستادعزیزم ممنونم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار من میتوانم
      1399/03/24 20:15
      مدت عضویت: 1532 روز
      امتیاز کاربر: 8933 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 149 کلمه

      روز اول تکرار:
      سلام. 💎 من برای بار دوم هستش که میخوام دوره ی تکرارو ،تکرار کنم. خیلی خوشحالم. چون مثل اینه که وقتی برای اولین بار به جایی سفر میکنم، چیزهایی که بهشون توجه میکنم واضح ترین چیزها هستند و دقت میکنی که دقیق باشی تا مسیر رو درست طی کنی. اما وقتی آشنا بشی به مسیر، راحت و با آرامش بیشتری راه خودتو طی میکنی. میتونی چند روز در یه ایستگاه بمونی تا از فضای اونجا لذت ببری و میدونی که هم مسیر زیباست هم مقصد پس لذت میبری و با اشتیاق ادامه میدی، عجله نمیکنی و سعی میکنی تمام ایستگاه ها رو کشف کنی و تجربه ای به آموخته های خودت اضافه کنی.
      منم دقیقا همین حس رو دارم و امروز که دوره ی تکرار تموم شد زودی اومدم از روز اول شروع کردم. و میخوام که شگفتی ساز بشم و شگفتی در جسم خودم خلق کنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 10 از 2 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار faribapiri5
      1399/03/17 09:41
      مدت عضویت: 1545 روز
      امتیاز کاربر: 2564 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 89 کلمه

      سلام بر خدای بخشنده و مهربان 💐🙏
      سلام بر استاد گرامی و تمامی دوستان همراهم💐
      من هم امروز روز اول تکرار را برای اولین بار شروع کردم و خداوند را سپاس گذارم ک تونستم گام اول را ب خوبی بردارم و با امید و انگیزه ی بیشتر برای متناسب شدن در تمام مراحل زندگیم وجسمم و روحم گام بعدی را بردارم .ایمان دارم ک با تکرار کردن بیشتر ب نتیجه عالی میرسم وبابت این موضوع از خدای خودم سپاس گذارم 💐
      به امید روزی ک جزو شگفتی سازان این دوره باشم 💐🙏💐

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mariya
      1399/02/19 13:09
      مدت عضویت: 1705 روز
      امتیاز کاربر: 12273 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 66 کلمه

      سلام دوستان
      من امروزاینجاهستم تاباتکرار،آموزشهایم رابه عمل تبدیل کنم،چراکه گفته اند:به عمل کاربرآید😊
      تکراروعمل به آموخته هاباعث تثبیت درذهن مامی شوند.
      پس با اشتیاق شروع می کنم ومی نویسم چون می دانم فقط باهماهنگ شدن باذهن ناخودآگاه عزیزم می توانم به رویای اندام ایده آل خود دست پیداکنم،
      وامروزبااحساس عالی ایی که دارم شادی و رضایت ذهن ناخودآگاه عزیزخودرااحساس می کنم.
      ازخداوندبرای همه ی دوستانم آرزوی موفقیت دراین مسیرراخواستارم😊

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار mojgan
      1398/10/28 15:53
      مدت عضویت: 1672 روز
      امتیاز کاربر: 4346 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 60 کلمه

      با سلام بزرگترین چیزی که این دوره به من یاد داد این بود: رسیدن به موفقیت با تغییرات کوچک اتفاق می افتد چیزی که تا امروز به دنبال فهمیدنش بودم. این تغییر باورهای که هرروز یک گام کوچک محسوب میشه احساس فوق العاده ای رو در من به وجود آورده تغییراتی که قصد ندارم تحت هیچ شرایطی رها شون کنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1398/10/21 18:37
      مدت عضویت: 1590 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 464 کلمه

      برای من شنیدن فایل امروز که تکرار همان دیروز بود خیلی جالب بود چون دقیقا سوال داشتم که بعد از اتمام دوره چکار باید کرد وتوقعم از خودم در حال حاضر چقدر باید باشد چطور پیشرفت خواهم کرد .هنوزهم ذهن من برخی اوقات کمی مقاومت می کند به یکباره از خودم می پرسم آیا واقعا این روش جواب می دهد یعنی روزی می رسد که وقتی به گذشته نگاه می کنم دیگر این اضطراب اضافه وزن همراه من نباشد .فایل شماره 43در لاغری پیشرفته می گوید که نباید عجله داشته باشیم مدام حول بشویم ومکررا بعد از انجام هر تمرین با خود بگوییم پس کی لاغر می شوم مدام نگران باشیم که مبادا برای ما جواب ندهد .هراز چند گاهی به تصاویر شگفتی سازان نگاه می کنم وبا خودم می گویم همه اینها از همین روش لاغر شدند ببین وصبر کن که نوبت تو هم می رسد تو به آرامش ابدی در این زمینه خواهی رسید . می دونید ما آدم ها تا وقتی که یک مشکلی داشته باشیم مدام به ان فکر می کنیم ولی به محض اینکه برطرف شد دیگر از ذهن ما خارج می شود برای شخص من که این گونه بوده .هر وقت که یک مشکل رو برطرف کردم دیگه برنگشتم نگاه کنم که یک روزی با همچین مسئله ای درگیر بودم وحالا که نیست خوشحال باشم به جز چند ماه اخیر که یاد گرفتم شکر کنم همیشه هر ساعت حتی برای جزی ترین چیزها چون دوباره به زندگی من برمی گردد .نمی دانم چرا ما عجله کردن را در عوض آرام وصبور بودن یاد گرفتیم در حالی که در اغلب اوقات هم نتیجه چندان جالبی برای ما نداشته است شاید به این خاطر بوده که ما در اغلب اوقات زندگی تنبلی کردیم ودر عوض جبران خواستیم با عجله همه چیز را حل وفصل کنیم .مثلا خود من چند وقت است که در گیر اضافه وزن هستم در این شرایط اگر مهمانی یا مراسمی پیش بیاید تصمیم می گیرم که با عجله وزن خودم رو با رژیم وورزش پایین بیاورم .یکی از دلایلی که باعث شد ذهن من روز به روز الگوهای بدتری را انتخاب کند زندگی مشترک بود تفاوت عادتها محکوم به خانه ماندن از بین رفتن انگیزه تنهایی بی همزبانی و….الان هم در همین شرایط هستم ولی دارم سعی می کنم که حال وهوایم وتفکراتم و احساسم را عوض کنم چرا که اگر درست بود به این مشکلات گرفتار نمی شدم در هر صورت شنیدن این فایل ها ونوشتن برای من مثل دریچه امید است که یک روز بذرهای من هم جوانه می زند ومن هم محصولات دوست داشتنی ام را درو خواهم کرد اگرچه شاید در نگاه بقیه من کار بیهوده می کنم وتوهم دارم که با ذهنم می توانم زندگی ام راتغییر دهم وهرروز مثل قبلم هستم وانتظاری که آنها دارند را برآورده نمی کنم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 5 از 1 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار amirali13872007
      1398/10/21 17:49
      مدت عضویت: 1590 روز
      امتیاز کاربر: 3447 سطح ۳: کاربر پیشرفته
      محتوای دیدگاه: 165 کلمه

      با سلامت خدمت شما استاد گرامی از آنجایی که من هر روز اگر سوالی درقسمت تمرینات بنویسم فردا برای جوابش بیایم می بینم که قسمت تمرینات عوض شده ومن سوال خود را گم می کنم بنابراین تا شب منتظر پاسخ های شما هستم وسوالم این است که در طی روز به جز شنیدن فایل ها وتفکر راجع به آنها میزان نوشتن ما چقدر باید باشد آیا با نوشتن بیشتر نتایج بهتری حاصل می شود یا نه همان چند سطر تمرین کافی است واینکه علاوه بر آن مطالبی که شما می فرمایید در همان راستا می توان مطالب اضافه یادداشت کرد .برای اینکه من از قسمت های سفید جزوه هم استفاده می کنم ودیگر اینکه آیا باید همانند دفترچه آرزوها این دفتر همیشه همراه ماباشد ؟در ضمن باید در پی ترک عادتها خودم راکنترل کنم .مواقعی واقعا بی اشتها می شوم ولی یکسری اوقات این طور نیست آیا در مواقعی که این طور نیست باید کنترل کنم وبه میلم توجه نکنم یا نیازی نیست؟با تشکر فراوان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Maryam Piri
      1398/10/21 11:22
      مدت عضویت: 1673 روز
      امتیاز کاربر: 9709 سطح ۵: هنرجوی متوسطه
      محتوای دیدگاه: 36 کلمه

      سلام استادعزیزوگرامی
      بنده هم امروزباشورواشتیاق فراوان که اصلا نمیدونم چطوری به وجود میاد برای باراول تکراررادرکنارشماخوبان شروع میکنم وازخدای مقتدروداناسپاسگزارم که این مسیرسبزوزیبارابه طرزشگفت انگیزی واردزندگیم کردوتشکرفراوان ازشمادارم بابت آموزه های دقیق وعالیتون باآرزوی بهترینها برای شما

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار نرگس مرادی
      1398/09/09 20:00
      مدت عضویت: 1676 روز
      امتیاز کاربر: 7386 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 42 کلمه

      سلام استادعزیزامروزمن هم پیمان باسرزمین لاغرهاشده ام که برای باردوم دراین همایش عظیم خودسازی وخودشناسی وتناسب فکری شرکت کنم وبه خودم برای دومین بار پیوندعشق ودوستی ببندم وخودم رابیشتر بشناسم وبیشتردوست بدارم ومن به خودم وهمت بلندم در این لحظه تبریک میگویم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 42
      محتوای دیدگاه: 105 کلمه

      سلام من یک بار دوره رو گذروندم و چند بار تکرار کردم.. اما حالا که دانشجوی رشته زبان هستم متوجه میشم که یادگیری یک زبان جدید نیاز به صبر، استمرار، مطالعه، علاقه و تکرار هرروزه و استفاده از آن زبان داره.. همونطور که متناسب شدن هم به تمام فاکتور های بالا احتیاج داره و در این صورت نتیجه تضمین شده است و خیلی خیلی طبیعی و راحت نتیجه به دست میاد. عملی کردن آموزش ها در زندگی خیلی اهمیت داره و من تصمیم گرفتم در دوره ای که میخوام تکرار کنم به این نکته اهمیت بدم و حتما آموزش ها رو در زندگیم عملی کنم.

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سمیرا
      1398/07/13 09:48
      مدت عضویت: 1704 روز
      امتیاز کاربر: 7334 سطح ۴: هنرجوی مبتدی
      محتوای دیدگاه: 173 کلمه

      سلام .واقعا این جمله درسته و من به شخصه بهش معتقدم که چاقی اموختنی هست و من یادم میاد که همیشه من از بچگی از بعضی غذاها متنفر بودم و به زور اون غذارو بهم میدادن که تپل بشم بزرگ بشم و من همیشه یادم هست که وقتی خواهرم کوچیک بود به زور تا ته فرنی رو بهش میدادن و حتی اون غذا رو تف میکرد ولی بازم با زور اون رو بهش میدادن و ما اینجور خوردن ها برامون یه عادت شده بود که بعدها از اینکار لذت میبردیم .نه اینکه من بخام بگم اونا مقصر این کار هستن چون اونا هم این رفتار هارو از بقیه اموزش دیده بودن وگرنه هیچکس دوس نداره که بچه ای داشته باشه که با اضافه وزن دچار همه مشکلات باشه.وبه لطف خدا با ورود به این دوره توانستیم رفتارهای اشتباه خودمون رو شناسایی کنیم و اونهارو با جایگزین کردن رفتار صحیح اصلاح کنیم .من تعهد میدم که تا اخر این مسیر هستم و تا زمانی که احتیاج داشته باشم این مسیر رو ادامه بدهم .

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار فاطمه
      فاطمه
      1397/10/15 21:13
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 114 کلمه

      سلام به همه ی دوستان و استاد عزیزم
      چاقی یک روش زندگی است ، درست ترین جمله ای که درباره ی چاقی شنیدم .
      چاقی یک سبک زندگی است وقتی حسرت لباس های سایز کوچک خوردن ، پرخوری ، افسردگی و بیماری در کمین انسان های چاق است
      و متناسب بودن هم یک سبک زندگی است وقتی لباس های شیک و رنگ شاد،شادی، به اندازه ی نیاز غذا خوردن ، سرزندگی و سلامتی همراه انسان است.
      انتخاب هر یک از آنها با ماست و من از امروز تصمیم قاطع خود را گرفته ام که متناسب بودن را سبک زندگی خودم قرار دهم واز مزایای آن بی نهایت لذت ببرم و زندگی جدیدی را تجربه کنم …

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Maryam akbary
      Maryam akbary
      1397/07/28 19:12
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 145 کلمه

      سلام به استاد عزیز و همه دوستان،منم خیلی از روشهایی مثل رژیم و ….استفاده کردم تا اینکه سه ماه پیش خسته از همجا از خداوند خالصانه کمک خواستم یه ندایی به من میگفت این روشهای لاغری خسته کننده هستند همینجور یه روز تو اینترنت سرچ میکردم تصاویر انسانهای موفق لاغری نگاه میکردم که عکس یکی از شگفتی سازان دیدم زیرتصویر نوشته بود لاغری باذهن شماره استاد از اونجا پیدا کردم لینک کانال و گروه از ایشون گرفتم دو یا سه تا از فایلهای رایگان گوش کردم فرشته دورنم بهم میگفت این روش قطعی هست با مشورت همسرم و توجه به ندای درونم دوره ثبت نام کردم وخیلی خوشحالم خداوند منو لایق دانست و بهترین ها که این دوره بود،منو هدایت کردخداروشکر، از استادهم کمال تشکر دارم که حساب شده این دوره برا ماها تهیه کردند و هیج جای دوره کم نزاشتند خداخیرتون بدهد

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار ساحل
      ساحل
      1397/05/28 01:09
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 63 کلمه

      سلام خدمت استاد مهربون و دلسوزم خداراشکر میکنم ک با دوره تناسب اندام با قدرت ذهن اشنا شدم خدارو بی نهایت شکر میکنم… من دوره مقدماتی رو تموم کردم و از نتیجه به لطف خدا راضی بودم. خوشحالم ک از امروز دوباره دوره رو شروع کردم و دارم تکرار میکنم مطمئنم با تکرار دوره نتایج شگفت انگیزی برای من توراهه.ممنونم ازشما استاد عزیز

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار خاصترینم
      خاصترینم
      1397/03/09 12:31
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 8 کلمه

      سلام استادعزیز
      مثل همیشه با مطالباتون روشنتر میشم…تشکر استادم

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 43 کلمه

      درود بر استاد عزیزم
      سپاسگزارم از خداوند مهربان که به من توفیق آشنایی با شما رو داده.
      از مرور مطالب بی نظیر دوره ی تناسب فکری بی نهایت لذت میبرم و هرروز متناسب تر از همیشه به زندگی زیبای خودم ادامه میدم.
      سپاسگزارم استاد عزیزم

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 71 کلمه

      سلام استاد مهربان و عزیز
      خدا را شاکرم که بعد از دوره مقدماتی باز در کنار شما دوستان عزیز هستم
      این دوره واقعا متفاوت و بی نظیر بود و نتیجه تا این لحظه برای من عالی
      از اینکه باز در کنار ما هستید بسیار خوشحالم
      مطمن هستم نتیجه صد در صد را با دوره متفاوت و شگفت انگیز لاغری با قدرت ذهن با حضور مهربان شما تجربه خواهیم کرد .
      سپاس

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 3
      محتوای دیدگاه: 123 کلمه

      سلام‌و درود خدمت استادعزیزو بزرگوار و تمامی خوش استایل های این زندگی جدید…خوشحالم امروز اولین روز دوره کردن دوره ام هست و بینهایت خوشحالم که دارم مرور میکنم وهی تکرار چون تنها باتکرار هست که شگفت انگیزترمیشیم از زحمات استادم ممنونم و زبانم از گفتن تشکر شرمنده است….انشالله یه روزی به همین زودیا همگیمون با اندامهای تراشیده و دست ساخته خودمون و ذهنمون استادجان را بیشترشگفت زده میکنیم…ومن میخوام به همه دنیا بگم اینجا جایی هست راهی هست لذت بخش و همیشه ماندگار این راه تورو به همه چیزهایی که فکر میکنی غیرممکنه میرسونه چون من خودمم در پیله غیرممکن های ساخته خودم اسیر بودم اما الان معجزه هارا پیدا کردم و رها هستم شادو سبک.من منتظر همتون توی تالار هستم…درپناه خداوند باشین…

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار زينب (زيبا)
      زينب (زيبا)
      1396/08/21 09:01
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 12 کلمه

      ممنون و سپاسگزارم از شما براي تمام آموزه ها و زحماتتون ???

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 41 کلمه

      ضمن عرض سلام وخسته نباشی خدمت استاد بزرگوار خوشحالم که بار دیگر درجمع شماخوبان هستم وممنونم از شما که مارا باواقعیتهای زندگی روبرو میکنید وبا سخنان دلنشین واموزنده به مایاد میدهید که بپذیریم انچه راکه برایمان سخت بود در زندگی وباورهایمان

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      امتیاز کاربر: 0
      محتوای دیدگاه: 88 کلمه

      من از این مطالب یاد گرفتم ک باید تناسب اندام خودم رو یک کودک تازه متولد شده بدونم ک باید هرروز بهش رسیدگی کنم و بهش اموزش بدم تا کم کم سیر تکاملش رو طی کنه تا بزرگ بشه، سینه خیز بره، چهاردست و پا بشه، راه بره… تا بالاخره بتونه خودش توی مسیر امن و سبز و مطمئن تناسب ذهنی بدوه و لذت ببره
      کودک من ممکنه زمین بخوره و زخمی بشه ولی هرگز بخاطر ذوق راه رفتنش زمین گیر نمیشه و بازم مصمم تر ادامه میده ☺️

      برای ثبت امتیاز ، روی ستاره موردنظر کلیک کنید. ثبت امتیاز
      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار Venus
      Venus
      1396/08/20 16:35
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 10 کلمه

      همسو کردن ذهن ناخودآگاه با جسم و هدف خیلی مهمه

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار سعیده
      سعیده
      1396/08/20 07:11
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 53 کلمه

      واقعا راز این دوره همسو شدن ذهن ناخودآگاه به طرزی شگفت انگیز با خودمونه
      همون ذهنی که همیشه هدایتمون میکرد به خوردن و لذت بردن از خوردن ،امروز همراه و پا به پا در راه متناسب شدنه
      من از این همراهی تو بخشهای دیگه زندگیمم دارم استفاده می کنم و لذت میبرم

      استاد سپاسگذارم

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم
      آواتار شهره
      شهره
      1396/08/04 22:37
      امتیاز کاربر: 0

      نشان های دریافت شده

      laghri
      محتوای دیدگاه: 29 کلمه

      همه مطالب شما در ذهن من سال ها و بار ها تکرار شده واین کلام انگیزه ای بود تا گرد خاک گرفته شده در ذهن من پاک شود سپاسگزارم

      امتیاز: 0 از 0 رأی
      افزودن به علاقه مندی این دیدگاه را خواندم